    From: Wolodyj <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: serwery news dla UPC
    Date: Thu, 28 Jan 2010 17:30:51 +0100

    Lukasz Trabinski pisze:
> [...]

    Z woli n...@a...com.pl zaktualizowani dostęp do serwera news.ataman.pl o pule
    adresowe:

    81.18.192.0/20
    81.18.192.0/24
    81.18.194.0/23
    84.10.0.0/16
    87.206.0.0/15
    87.206.0.0/16
    87.207.0.0/16
    81.18.195.0/24
    81.18.194.0/24
    81.18.193.0/24
    81.18.196.0/24
    81.18.197.0/24
    81.18.198.0/24
    81.18.199.0/24

    Zapraszamy do korzystania.

    > Za mojej administracyjnej kadencji, to był to news.atman.pl.

    Heh.. i jak postawiłeś tak działa do dziś. Raczej się do tego nie zagląda.
    Jak ostatnio się dysk z systemem na newsfeedzie ze starości posypał,
    to szybciutko z backupu odtworzyliśmy na inny i działa nadal :P

    Marek Grzybowski - Zespół Wsparcia Systemów i Aplikacji
    ATM S.A., ul. Grochowska 21a, 04-186 Warszawa, POLAND
    tel. +48 22 5156100, http://atm.com.pl , GPG KEY ID: 0x22201773