    From: " Jan" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: serwery news dla UPC
    Date: Thu, 28 Jan 2010 14:21:27 +0000 (UTC)

    Czy mógłby ktoś mnie oświecić jaki *otwarty* serwer grup news w Polsce
    akceptuje posty od uzytkowników dla których providerem jest UPC. Od kilku dni
    nie mogę dostać sie na news.icm.edu.pl ktorego używałem.
    Niestety wiele serwerów nie akcetuje puli IP jakiej używa UPC.
    Korespondencję z UPC pozostawię bez komentarza bo musiałbym rzucić mięsem.
    Dziękuję