  • 31. Data: 2010-02-10 08:12:51
    Temat: Re: serwery news dla UPC
    Od: Tomasz Klicki <t...@k...pl>

    On 31.01.2010 20:25, xbartx wrote:
    > Z chęcią poczytam

    W końcu się jednak powstrzymałem, nie się tam nie pojawiło. Za to
    napiszę tutaj. Nowy serwer jest praktycznie gotowy, póki co dostępny pod
    news.NET.icm.edu.pl. Dodaliśmy mu obsługę IPv6 i nieco więcej sieci
    (m.in. te, które wymieniłeś) z dostępem do czytania/pisania, w tym
    wszystkich naszych użytkowników SixXS-a. Dziś postaramy się podmienić
    wpis w DNS-ie tak, aby news.icm.edu.pl wskazywał na nową maszynę. Przy
    okazji podmiany zapewne pojawią się problemy związane ze zmianą
    numeracji postów i czytniki mogą trochę zgłupieć, zatem ostrzegam ;-)

    Przy okazji - wielkie dzięki dla Marka Grzybowskiego i Łukasza
    Trąbińskiego za pomoc w zgraniu zaległych newsów i poprawki na serwerze.

    --
    (o_ Pozdrawiam serdecznie, http://tomek.klicki.pl
    //\ Tomasz Klicki <t...@k...pl> http://www.debianusers.pl

  • 32. Data: 2010-02-10 09:30:12
    Od: Colin <m...@g...com>

    On 2010.02.10 09:12, Tomasz Klicki wrote:
    > nieco więcej sieci (m.in. te, które wymieniłeś) z dostępem do
    > czytania/pisania

    news.icm.edu.pl:
    200 news2.icm.edu.pl InterNetNews NNRP server INN 2.4.2 ready (posting ok).
    news.net.icm.edu.pl:
    502 Could not get your access name. Goodbye.

  • 33. Data: 2010-02-10 10:41:01
    Od: kuchar <m...@k...im>

    Colin wrote:

    > news.icm.edu.pl:
    > 200 news2.icm.edu.pl InterNetNews NNRP server INN 2.4.2 ready (posting
    > ok). news.net.icm.edu.pl:
    > 502 Could not get your access name. Goodbye.

    Mały chochlik w konfiguracji, powinno już działać. Proszę o sprawdzenie.

    --
    Marcin Kucharczyk

  • 34. Data: 2010-02-10 12:17:52
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako kuchar <m...@k...im> w artykule
    <news:hku2ft$6e0$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> pisze:

    > Mały chochlik w konfiguracji, powinno już działać. Proszę o sprawdzenie.

    A czemu INN nie podłatany do 2.4.6?
    A kiedy stanie nowa wersja INN (2.5.x), bardziej zgodna z nowymi RFC?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 35. Data: 2010-02-10 15:14:01
    Od: Tomasz Klicki <t...@k...pl>

    On 10.02.2010 13:17, Andrzej P. Wozniak wrote:
    > A czemu INN nie podłatany do 2.4.6?
    > A kiedy stanie nowa wersja INN (2.5.x), bardziej zgodna z nowymi RFC?

    Dobra uwaga, zapiszę sobie w todo. Pewnie w miarę niedługim czasie
    powinno się to wydarzyć.

  • 36. Data: 2010-02-20 15:48:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 09:12:51 +0100, Tomasz Klicki napisał(a):

> [...]
    > okazji podmiany zapewne pojawią się problemy związane ze zmianą
    > numeracji postów i czytniki mogą trochę zgłupieć, zatem ostrzegam ;-)

    Wielkie dzięki. W końcu będzie można z sieci Aster normalnie korzystać z
    usenetu!

    Xenocide