  • 1. Data: 2013-02-05 14:54:56
    Temat: separator antenowy radio samochodowe
    Od: mariusz <m...@g...com>

    witam wszystkich,
    samochód vw golf IV - oryginalnie zainstalowane było radio vw alpha
    takie jak to :

    http://tinyurl.com/ac8p5ey

    W miejsce fabrycznego radia zamontowałem radio na mp3 a do niego
    zakupiłem tzw separator antenowy :

    http://allegro.pl/wzmacniacz-separator-antenowy-seat
    -skoda-audi-sa2-i2927954331.html

    I teraz pytanie :
    Który kabel w kostce ISO połączyć z niebieskim kabelkiem od separatora
    antenowego ?

    W moim samochodzie kostka ma następujący układ :
    ________________________
    | 1 [] 3 [] 5[] 7[] |
    _____| |
    | 2 [] 4[] 6[] 8[] |
    |--------------------------------------------------|

    1-niebiesko-biały - cienki niebieski/biały -GALA(automatyczna zmiana
    głośności wraz ze zmianą prędkości auta)
    2-brak kabelka tel mute
    3-szaro-biały -fioletowy ???
    4-żółto-czerwony - +12V podtrzymanie pamięć (permanent +12V)
    5-czerwono-biały - ???(
    6-niebiesko-szary - podświetlenie (illumination)
    7-czerwono-biały -gruby czerwony/biały -plus stały
    8-brązowy -masa zasilania ground minus

    /Mariusz

  • 2. Data: 2013-02-05 15:15:02
    Temat: Re: separator antenowy radio samochodowe
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 05.02.2013 14:54, schrieb mariusz:
> [...]
    > 5-czerwono-biały - ???(
    > 6-niebiesko-szary - podświetlenie (illumination)
    > 7-czerwono-biały -gruby czerwony/biały -plus stały

    Możesz podłączyć do czerwono-białego lub żółto-czerwonego. Ale sprawdź
    jeszcze dokładnie radio, czy w kostce radia nie ma wyjścia na zasilanie
    anteny (chyba wszystkie mają), wtedy weź ten przewód. Inaczej wzmacniacz
    antenowy będzie cały czas załączony, a to dla akumulatora nie jest tak
    zdrowe.

    Waldek

  • 3. Data: 2013-02-06 02:31:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
> [...]
    > anteny (chyba wszystkie mają), wtedy weź ten przewód. Inaczej wzmacniacz
    > antenowy będzie cały czas załączony, a to dla akumulatora nie jest tak

    Tylko żeby nie było to wysuwanie i wsuwanie anteny składanej :-)

  • 4. Data: 2013-02-06 09:53:31
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 06.02.2013 02:31, schrieb Pszemol:
    > "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
    >
    > Tylko żeby nie było to wysuwanie i wsuwanie anteny składanej :-)

    To jest akurat obojętne. Tam też jest 12V jak radio załączone i 0V jak
    wyłączone. Antena ma przełączniki krańcowe i "własne" 12V by się
    odpowiednio wsunąć i wysunąć. To 12V jest na ogół opisane Antenna albo
    Antenna Ctrl czy coś w tym sensie.

    Waldek