  • 61. Data: 2011-01-17 21:30:19
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    news:pdtest8cqd8z$.dlg@lepper.institute.com...

    > tja... scenic.. pewnie jeszcze 1.9 dCi?

    Skoro znasz się na Francach, to może wytłumaczysz mi (pytam bez cienia
    ironii), dlaczego ten legendarnie wręcz awaryjny silnik w Mitsubishi
    Space-Star przejechał już 200kkm totalnie bezawaryjnie? Fart? Jakieś grubsze
    modyfikacje w stosunku do Renault? W Micku ten motor rozwija 102KM, ale
    AFAIK jest to właśnie dCi z Renault.

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 62. Data: 2011-01-17 21:38:55
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miro" <m...@g...com> napisał w wiadomości:

    > z tego co zdążyłem zauważyć najwięcej ofert spełniajacych te warunki ma
    > renault megane , ford focus obie wersje w kombi a z vanów renault scenic
    >
    > co tym myslicie?

    Osobiscie to wystrzegam sie aut na "F" ;-P

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 63. Data: 2011-01-17 21:38:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:25:45 +0100, Scyzoryk napisał(a):

    > pokaż gdzie napisałem razem

    "Są rzeczy które w dieslu co jakiś czas trzeba wymienić i mało nie kosztuja
    (wtryski, turbiny, dodatkowe filtry)"

    Jakie dodatkowe filtry ma diesel, geniuszu?

    > Jak się samochód serwisuje to są elementy które wymagają wymiany. Jeżeli
    > temat jest Ci obcy polecam lekturę okresowych przeglądów zalecanych przez
    > producenta, ewentualnie info ożywotności poszczególnych podzespołów
    > nowoczesnych silników diesla. Potem w kolejnym kroku zajrzyj do cennika

    I są na tej liście turbiny? Serio?? Serio serio?

    > części zamiennych (nie szrot tylko nowych w porządnym serwisie) i wróć do
    > pierwszego zdania, może zaskoczysz czemu diesle są kosztowne w naprawach. No
    > chyba ze dla kogoś zostawienie 1/5 lub 1/4 wartości samochodu to niedużo to
    > nie mamy o czym gadac :)

    gadać to nie mamy od samego początku, bo to nie rozmowa.
    Rozmowa polega na tym, że dwie strony mówią, a tutaj nie mówi żadna.
    Ty bredzisz, a ja się brechtam do upadłego, jak można nie mieć za grosz
    samokrytyki, do tego stopnia, że znając temat z urban legends przestawiać
    swoję antywiedzę jak prawdę objawioną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 64. Data: 2011-01-17 21:42:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:30:19 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

> [...]
    > modyfikacje w stosunku do Renault? W Micku ten motor rozwija 102KM, ale

    Może dlatego, że to NIE JEST dCi tylko dTi, które były całkiem niezłymi
    silnikami? Mulaste ale niezłe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 65. Data: 2011-01-17 21:48:45
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Jakie dodatkowe filtry ma diesel, geniuszu?

    np. filtr cząstek stałych. Polecam google, geniuszu

    Podpowiem że dostaje on szczególnie po dupie podczas krótkich przelotów.
    Koszt wymiant kilka tys pln, fakt pomijalny

> [...]
    > Ty bredzisz, a ja się brechtam do upadłego, jak można nie mieć za grosz
    > samokrytyki, do tego stopnia, że znając temat z urban legends przestawiać

    :) wszechwiedzący :) Nie ma się co kopać. Ty wiesz lepiej. Nie każdy diesel
    będzie drogi w utzymaniu bo wszystko zalezy w którym momencie go kupisz. Ale
    albo ktoś zapłacił zanim go kupiłeś albo ty zapłacisz po zakupie. Mam
    znajomych lżejszych o kilka, ewentualnie małe kilkanaście tys pln, Ty wiesz
    lepiej że nie i niech tak zostanie. A koła dwumasowe, turbiny i wtryskiwacze
    kosztują grosze. Jest gitara :)

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 66. Data: 2011-01-17 21:49:21
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-01-17 21:38:55 niejaki magnes napisał:

    > Osobiscie to wystrzegam sie aut na "F" ;-P

    swięta racja
    żadnych folcwagenóf

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 67. Data: 2011-01-17 21:49:33
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-01-17 20:38:00 niejaki Waldek Godel napisał:

    > ten, którego dałeś na spalenie? ;-)

    ten też :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 68. Data: 2011-01-17 21:52:07
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > swięta racja
    > żadnych folcwagenóf

    szczególnie legendarnego tfu 2,0 TDI z Passata b6 :)

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 69. Data: 2011-01-17 21:56:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:48:45 +0100, Scyzoryk napisał(a):

    > np. filtr cząstek stałych. Polecam google, geniuszu

    i on się zużywa? Kurde.. aż pobiegnę sprawdzić, czy mi ktoś zdradziecko nie
    zamontował...

    > Podpowiem że dostaje on szczególnie po dupie podczas krótkich przelotów.
    > Koszt wymiant kilka tys pln, fakt pomijalny

    no popatrz... a co ile tygodni go trzeba wymienić?

> [...]
    > lepiej że nie i niech tak zostanie. A koła dwumasowe, turbiny i wtryskiwacze

    a ja mam znajomych którzy myślą, że zimą najlepiej trzymac auto w
    ogrzewanym garażu. I co z tego?
    Jak już sobie kupisz pierwszy wlasny samochód, to może kiedyś zobaczysz na
    czym to polega.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 70. Data: 2011-01-17 21:57:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:49:33 +0100, p0li napisał(a):

    > ten też :)

    no i teraz wreszcie w pełni rozumiem twoje pobudki. Sam zrobiłbym ognisko
    jakby tyle palił :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel