  • 11. Data: 2011-08-26 06:04:29
    Temat: Re: sam możesz za free naprawić laptopa ;)
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j36cfj$g8s$1@news.onet.pl...
    >W wiadomości:j341o3$jq2$...@i...gazeta.pl,
    > kamil <k...@s...com> nastukał:

    > "Nie wierzę w nic co pięć dni krwawi i nie zdycha..."

    Po Tobie akurat tego się nie spodziewałem.
    Jesteś, jak pamiętam długo, (i z tego co pamiętam)
    miałeś dość wyważone wypowiedzi, ...
    (nawet gdy jest to cytat "jakiegoś klasyka").

    Artur(m)

  • 12. Data: 2011-08-29 22:07:25
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j37d23$oa4$...@i...gazeta.pl,
    Artur(m) <m...@i...pl> nastukał:
> [...]
    > Jesteś, jak pamiętam długo, (i z tego co pamiętam)
    > miałeś dość wyważone wypowiedzi, ...
    > (nawet gdy jest to cytat "jakiegoś klasyka").

    to cytat z "south parku"

    --
    VSS

  • 13. Data: 2011-08-30 10:20:20
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...

    >Tobie się wydaje, że Animce się kiedyś jakiekolwiek dni kończą?

    A tak zapytam was "dżentelmeni": bawi was szczekanie w stadzie, za
    odchodzącą karawaną??

  • 14. Data: 2011-08-30 10:22:03
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "VSS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Jesteś, jak pamiętam długo, (i z tego co pamiętam)
    > miałeś dość wyważone wypowiedzi, ...
    > (nawet gdy jest to cytat "jakiegoś klasyka").

    Cytowanie "śmieciowych" tekstów jest tak samo eleganckie jak sranie na dywan
    w gościach.

  • 15. Data: 2011-08-30 11:33:02
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Nostradamus" <l...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Użytkownik "VSS" napisał w wiadomości grup

    > Cytowanie "śmieciowych" tekstów jest tak samo eleganckie jak sranie na
    > dywan w gościach.

    A co, ktos ci mordę otrzaskał, jak tego spróbowałeś?

  • 16. Data: 2011-08-30 11:33:37
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...

    > A tak zapytam was "dżentelmeni": bawi was szczekanie w stadzie, za
    > odchodzącą karawaną??
    Nas nie, ale ciebie, piesku pokojowy, dziamganie wyraźnie podnieca...