  • 1. Data: 2011-08-23 17:29:29
    Temat: karta SD w HP NC 6320
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,
    Czy ktos zna jakies magiczne zaklecie, by zmusic czytnik kart w laptopie
    jak w temacie do obslugi zwyklych kart SD? Szybkie karty SDHC, SDXC sa
    obslugiwane bez problemu, zwykle wolne SD sa widziane (ze sa), ale
    odczytac/zapisac ich nie mozna. Zrozumialbym gdyby problem byl odwrotny.
    Drivery wyprobowane najnowsze i najstarsze. Karty oczywiscie sprawne, w
    navi dzialaja, od systemu plikow tez to nie zalezy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2011-08-28 16:20:51
    Temat: Re: karta SD w HP NC 6320
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Nie zauważyłem takiego problemu (XP).
    A w zwykłym czytniku przez usb działają?

    -----
    > Czy ktos zna jakies magiczne zaklecie, by zmusic czytnik kart w laptopie
    jak w temacie do obslugi zwyklych kart SD?
    > Szybkie karty SDHC, SDXC sa obslugiwane bez problemu, zwykle wolne SD sa
    widziane, ale odczytac/zapisac ich nie mozna.

  • 3. Data: 2011-08-29 23:07:18
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie zauważyłem takiego problemu (XP).
    > A w zwykłym czytniku przez usb działają?

    Dzialaja i w czytniku, w paracie, w navigacji, tylko w laptopie nie chca.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2011-08-30 05:28:46
    Od: "maks" <g...@w...pl>

    sterowniki nie zainstalowane?

  • 5. Data: 2011-08-30 07:44:26
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-30 07:28, maks pisze:
    > sterowniki nie zainstalowane?

    >Zrozumialbym gdyby problem byl odwrotny.
    > Drivery wyprobowane najnowsze i najstarsze.

    A czytać potrafisz ? bo odpowiadać jak widać nie