  • 1. Data: 2011-08-24 06:58:41
    Temat: sam możesz za free naprawić laptopa ;)
    Od: " sofokles" <w...@g...pl>

    40% wszystkich awarii laptopów dotyczy uszkodzonego połączenia BGA łączącego
    układ BGA (mostek, grafika, procesor) z płytą główną laptopa

    artykuł opisuje to uszkodzenie a pod artykułem są zdjęcia i filmiki z domowych
    sposobów naprawy tego typu uszkodzenia.

    http://naprawalaptopow.com.pl/metody-napraw-plyt-glo
    wnych-bga-stosowane-w-
    polskich-serwisach

  • 2. Data: 2011-08-24 08:30:26
    Temat: Re: sam możesz za free naprawić laptopa ;)
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > układ BGA (mostek, grafika, procesor) z płytą główną laptopa
    >
    > artykuł opisuje to uszkodzenie a pod artykułem są zdjęcia i filmiki z domowych

    Tak, radosna tworczosc emodzieci neostrady. Najbardziej urzekla mnie
    metoda "na talerzyk", choc suszarka do wlosow dajaca 250'c to tez dobry
    pomysl. Nie wiesz, gdzie ja mozna zakupic? ;)

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-08-24 09:39:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-08-24 10:30, G Nowak pisze:
    > Tak, radosna tworczosc emodzieci neostrady. Najbardziej urzekla mnie
    > metoda "na talerzyk", choc suszarka do wlosow dajaca 250'c to tez dobry
    > pomysl. Nie wiesz, gdzie ja mozna zakupic? ;)
    Wsadzasz patyk w wirnik suszarki i masz te 250 stC, czy nawet więcej.
    Krótko, bo krótko, ale masz ;-)

    Maciek

  • 4. Data: 2011-08-24 11:33:44
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    " sofokles" <w...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > układ BGA (mostek, grafika, procesor) z płytą główną laptopa
    >
    > artykuł opisuje to uszkodzenie a pod artykułem są zdjęcia i filmiki z

    I po co dajesz takie linki? Animka przeczyta i będzie zakładac firmę
    naprawiającą laptopy....

  • 5. Data: 2011-08-24 14:59:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-24 13:33, Andy Niwiński pisze:

    > " sofokles"<w...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    wnych-bga-stosowane-w-

    > I po co dajesz takie linki? Animka przeczyta i będzie zakładac firmę
    > naprawiającą laptopy....

    Widzę małorolny chamusiu, że to ty przeczytałeś i ty odpisujesz.
    Zakładaj więc tę firme. Nikogo to nie interesuje.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-08-24 23:33:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/08/2011 15:59, Animka wrote:

    > Widzę małorolny chamusiu, że to ty przeczytałeś i ty odpisujesz.
    > Zakładaj więc tę firme. Nikogo to nie interesuje.

    Zaczęły się "te dni"?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 7. Data: 2011-08-25 00:33:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 00:33:48 +0100, kamil napisał(a):

    > Zaczęły się "te dni"?

    Tobie się wydaje, że Animce się kiedyś jakiekolwiek dni kończą?

    [ Rozczarowanie: Kiedy czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął, ]
    [ a ty go po prostu rozśmieszyłeś. (demotywatory.pl) ]

  • 8. Data: 2011-08-25 08:32:48
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "kamil" <k...@s...com>

    > Zaczęły się "te dni"?

    Ona krwawi zawsze.....

    Tyle, że z mózgu.

  • 9. Data: 2011-08-25 20:49:09
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j341o3$jq2$...@i...gazeta.pl,
    kamil <k...@s...com> nastukał:

    > Zaczęły się "te dni"?

    "Nie wierzę w nic co pięć dni krwawi i nie zdycha..."

    --
    VSS

  • 10. Data: 2011-08-25 21:16:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-25 10:32, Andy Niwiński pisze:

    > "kamil"<k...@s...com>

    > Ona krwawi zawsze.....
    >

    > Tyle, że z mózgu.

    A twoja matka tobą łobuzie.