  • 1. Data: 2011-08-23 15:58:38
    Temat: Płyta Gigabyte P55A-UD3
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mam na oku tą oto płytę [
    http://aukcja.interia.pl/ga-p55a-ud3-rev-1-0-uzywana
    -na-gwarancji-i1779207772.html
    ], może wszystko byłoby dobrze gdyby nie to co właściciel tej płyty
    napisał [

    Jeszcze jedna informacja, juz raz ta płytę sprzedałem ale gościu
    stwierdził ze płyta uruchamia się na dwa razy (płytę kupił razem z
    procesorem) U mnie takie zjawiska nie występowały.Dla świętego spokoju
    zwróciłem mu kasę

    Więc żeby nie było nieporozumień nie przyjmuje takich reklamacji ] , czy
    mogę podejrzewać że ten pan sprzedaje tą płytę jako uszkodzoną ?? bo
    jeśli tak, to nie ma sensu rozmyślać nad nią. za pomoc, dzięki.