  • 21. Data: 2011-06-20 14:31:18
    Temat: Re: rozrywka - jan nazwać sklep internetowy...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    http://www.arbiter.pl/files/g/2_1872_hwdp1.jpg

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2011-06-20 17:41:09
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > Kolega bardzo sobie chwali kamizelkę odblaskową na rower:
    > http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C25%5Cbikepic
    s-664448-full.jpg
    > Podobno taki się robi porządek i kultura wokoło że aż miło.

    Fajna ale ja bym się bał. Ma dwa wyjscia:
    1) Trafi gdzieś tam za granicą, gdzie jej używa, na akcję poszukiwania
    przebierańców, podszywajacych się pod policję. Zanim przetłumaczy ....
    No bo w Polsce, to chyba nikt się na ten napis nie nabiera?
    2) Trafi na tych, którzy naprawdę nie lubią policji i nie boją sie tego
    okazać. Właśnie czytałem w gazecie o ukaraniu człowieka, który rzucił
    butelką z benzyną w radiowóz w zamian za mandat za picie w miejscu
    publicznym. Radiowóz zniszczony, oparzony policjant i dziennikarz, który
    stał obok.
    Maciek

  • 23. Data: 2011-06-20 22:18:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-20 19:41, Maciek pisze:
> [...]
    > przebierańców, podszywajacych się pod policję. Zanim przetłumaczy ....
    > No bo w Polsce, to chyba nikt się na ten napis nie nabiera?

    Jeździ w Polsce i jak najbardziej sądzę że ludzie się nabierają.
    To jeden z tych wyrazów (zapewne za sprawą kina amerykańskiego), który
    jak komuś pokażesz to on wie że chodzi o policję.
    To że jest coś nie teges, bo to napisane po angielsku, to się połapie
    dopiero po głębszym zastanowieniu.

    Co do przebierańców, bo wszędzie naokoło będzie bezpiecznie - dopiero w
    UK najbliżej policja się nazywa "police".

    Ewentualnie zawsze można zrobić kamizelkę fana zespołu Stinga. Małe
    "the", duże "POLICE" i będzie dobrze - z przodu można napisać "Sting" ;)

  • 24. Data: 2011-06-21 19:53:26
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > Ewentualnie zawsze można zrobić kamizelkę fana zespołu Stinga. Małe
    > "the", duże "POLICE" i będzie dobrze - z przodu można napisać "Sting" ;)

    Lepiej niech będzie z tyłu. Dość trudno się tłumaczyć z gębą w trawie i
    leżąc na wytłumaczeniu :-) Potem może i nawet przeproszą ale co oberwie,
    to jego.
    Maciek