  • 11. Data: 2011-06-18 21:37:31
    Temat: Re: rozrywka - jan nazwać sklep internetowy...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Pyra napisał:

    > Wyobraź sobie że jedziesz gdzieś na wycieczkę zorganizowaną przez
    > Biuro Turystyczne Fart, wielkim, obrandowanym autokarem :)

    Jak po raz pierwszy do czeskiej Pragi przyjechał autokar z napisem
    "Instytut Zachodni" (z Poznania nomen omen), to Czesi kiwali głowami
    z uznaniem, jakie to ciekawe obiekty badań mają polskie instytuty.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2011-06-19 10:06:09
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    > W dniu 2011-06-18 10:49, Papkin pisze:
    > Wyobraź sobie że jedziesz gdzieś na wycieczkę zorganizowaną przez Biuro
    > Turystyczne Fart, wielkim, obrandowanym autokarem :)

    A pod sufitem wisi i grozi.... żarówka firmy Osram

    MaW

  • 13. Data: 2011-06-19 11:17:16
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wrocDOTpl>

    > Jak po raz pierwszy do czeskiej Pragi przyjechał autokar z napisem
    > "Instytut Zachodni" (z Poznania nomen omen), to Czesi kiwali głowami
    > z uznaniem, jakie to ciekawe obiekty badań mają polskie instytuty.

    Dawno temu, na studiach, pożyczyliśmy autokar z zakładów chemicznych na
    wycieczkę do Hiszpanii. I przejechaliśmy pół Europy autobusem z wielkim
    zapisem POLICE. Nie powiem, że bez problemów.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 14. Data: 2011-06-19 12:07:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Dawno temu, na studiach, pożyczyliśmy autokar z zakładów chemicznych na
    > wycieczkę do Hiszpanii. I przejechaliśmy pół Europy autobusem z wielkim
    > zapisem POLICE. Nie powiem, że bez problemów.

    Mieliście ze sobą suszarki do włosów?

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2011-06-19 15:52:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-17 20:54, sundayman pisze:
    > Pewnie byście nigdy nie wpadli :)
    >
    > http://www.cipcipstore.it
    >
    > Trafiłem do nich jako dystrubutora firmy www.sisava.com (programatory... )
    > Nazwa spowodowała u mnie ROTFL :)

    Wytwórnia wyrobów gastronomicznych

    KUPSKA

    Podobno od nazwiska właścicielki.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2011-06-19 16:11:56
    Od: Pan Zenek <w...@s...eu>

    W dniu 2011-06-19 12:06, MaW pisze:

    > A pod sufitem wisi i grozi.... żarówka firmy Osram
    >
    > MaW

    Była też Nasram. Potem zmieniła nazwę na Narva.

    Wesoły Sanitariusz

  • 17. Data: 2011-06-19 16:41:38
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Pan Zenek wrote:

    > Była też Nasram. Potem zmieniła nazwę na Narva.

    Nie wiem skąd tego Urbana wyciągnąłeś.

    Waldek

  • 18. Data: 2011-06-19 17:15:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-19 13:17, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Dawno temu, na studiach, pożyczyliśmy autokar z zakładów chemicznych na
    > wycieczkę do Hiszpanii. I przejechaliśmy pół Europy autobusem z wielkim
    > zapisem POLICE. Nie powiem, że bez problemów.

    Kolega bardzo sobie chwali kamizelkę odblaskową na rower:
    http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C25%5Cbikepic
    s-664448-full.jpg
    Podobno taki się robi porządek i kultura wokoło że aż miło.

  • 19. Data: 2011-06-20 07:23:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Grejon wrote:
    (ciap)

    > Wytwórnia wyrobów gastronomicznych
    >
    > KUPSKA
    >
    > Podobno od nazwiska właścicielki.

    http://www.salonfryzjerskiacholota.pl/

    reklama jet też na wyswietlaczach LCD w autobusach komunikacji miejskiej (
    nazwisko jest w niej mocno wyeksponowane)

    --
    Włodek

  • 20. Data: 2011-06-20 13:37:17
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Wyobraź sobie że jedziesz gdzieś na wycieczkę zorganizowaną przez Biuro
    > Turystyczne Fart, wielkim, obrandowanym autokarem :)

    Jak wprowadzono rejestracje 3litery+4cyfry to pojawiły się samochody
    oznaczone GAYxxxx.
    Za granicą bywało ponoć zabawnie.
    P.G.