  • 1. Data: 2011-02-28 17:54:25
    Temat: [req] drabinki rezystorowe
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    gdzie zakupić można coś takiego co nazywa się chyba "drabinki rezystorowe",
    a służy do podiągania linii cmos do zasilania... gdzie to można kupić? lub
    jak to się nazywa w tme.pl?

  • 2. Data: 2011-02-28 18:03:41
    Temat: Re: [req] drabinki rezystorowe
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > gdzie zakupić można coś takiego co nazywa się chyba "drabinki
    > rezystorowe", a służy do podiągania linii cmos do zasilania... gdzie
    > to można kupić? lub jak to się nazywa w tme.pl?
    http://www.tme.eu/html/PL/drabinki-rezystorowe-jedno
    rzedowe-typu-x/ramka_149_PL_pelny.html
    Sprawdzałeś w tme w wyszukiwarce czy "drabinka" da jakieś rezultaty leniu?
    Co dziwne "drabinka rezystorowa" daje 0 trafień ale "drabinka"
    już ponad 100.
    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2011-02-28 18:03:53
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    > gdzie zakupić można coś takiego co nazywa się chyba "drabinki
    > rezystorowe", a służy do podiągania linii cmos do zasilania... gdzie to
    > można kupić? lub jak to się nazywa w tme.pl?

    Coś źle im działa wyszukiwarka
    Wpisz w tme w szukaj 'drabinka'
    Dla 'Drabinka rezystorowa' nie znajduje, chociaż tak są nazwane.
    --
    Pozdr
    EM

  • 4. Data: 2011-02-28 18:05:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Sprawdzałeś w tme w wyszukiwarce czy "drabinka" da jakieś rezultaty
    > leniu?
    > Co dziwne "drabinka rezystorowa" daje 0 trafień ale "drabinka"

    1 nie, 2 tak...

  • 5. Data: 2011-02-28 18:06:27
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki, a czy może Ktoś mi tu powiedzieć jak na schematach rysuje się
    drabinkę rezystorową - prawdę mówiąc nigdy czegoś takiego na schemacie nie
    widziałem - preferowany rysunek lub schemat...

  • 6. Data: 2011-02-28 18:11:30
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ikgokj$6dj$1@mx1.internetia.pl...
    > dzięki, a czy może Ktoś mi tu powiedzieć jak na schematach rysuje się
    > drabinkę rezystorową - prawdę mówiąc nigdy czegoś takiego na schemacie nie
    > widziałem - preferowany rysunek lub schemat...

    plantacja rezystorków w prostokąciku z linii przerywanych na ten przykład.
    tak po prostu

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-02-28 18:15:33
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

> [...]
    > drabinkę rezystorową - prawdę mówiąc nigdy czegoś takiego na
    > schemacie nie widziałem - preferowany rysunek lub schemat...
    np. tak:
    http://obrazki.elektroda.pl/1031238600_1298916852.jp
    pzdr, j.r.

  • 8. Data: 2011-02-28 18:24:44
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dz.

  • 9. Data: 2011-02-28 20:36:04
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ikgnu1$1hb$1@mx1.internetia.pl...
    > gdzie zakupić można coś takiego co nazywa się chyba "drabinki
    > rezystorowe", a służy do podiągania linii cmos do zasilania... gdzie to
    > można kupić? lub jak to się nazywa w tme.pl?

    W Semiconductors Bank ostatnio widziałem na wystawie w obudowie DIP mieli.
    Pewnie w bardziej nowoczesnych wydaniach też mają.

    Pozdr. TC