  • 1. Data: 2011-02-27 21:18:58
    Temat: Gdzie duże wyświetlacze LCD mono
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam

    Poszukuję źródła (stałego, z przyszłością) wyświetlaczy LCD
    monochromatycznych (1 bit / pixel) o rozdzielczości 240x128 lub więcej,
    wielkości (aktywnego obszaru) ok. 115x65mm i z panelem dotykowym,
    oczywiście wszystko jak najtańsze :D... W maritexie mają takie za 169zł
    netto (cena dla 1szt). To jest niska cena, no ale może uda się zdobyć
    coś jeszcze tańszego?? Co do sterownika - właściwie dowolny...

    Z drugiej strony myślę, czy przy takich cenach opłaca się w ogóle bawić
    w czarno-biały, bo w tym samym sklepie można kupić ciut mniejszy (4,3")
    wyświetlacz TFT z panelem dotykowym za 120zł ;D... Ja rozumiem, że
    sterownie jest trudniejsze, więcej pamięci obrazu, no ale wychodzi mi,
    że elektronika z takim czarno-białbym LCD i jakim uC będzie kosztować
    ok. 300zł, a wizualnie powalać nie będzie, za to kto inny jest w stanie
    wykonać podobną elektronikę, z użyciem jakiegoś gotowego mini-komputera
    z Linuxem na pokładzie i LCD 5,6" w cenie ok 600zł ;>;>;>...
    Np http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=8
    6&products_id=295
    (wiem, tu jest mniejszy LCD, ale to taki pierwszy-lepszy link)... ja
    rozumiem, że rożnica dwukrotna to może nie mało. Ale różnica w
    wyglądzie, funkcjonalności itp jest stukrotna!! A te 300zł "zniknie" w
    kosztach całego urządzenia ;)...

    Konop

  • 2. Data: 2011-02-28 13:30:16
    Temat: Re: Gdzie duże wyświetlacze LCD mono
    Od: AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed>

    Użytkownik Konop napisał:
    [...]
> [...]
    > wyświetlacz TFT z panelem dotykowym za 120zł ;D... Ja rozumiem, że
    > sterownie jest trudniejsze, więcej pamięci obrazu, no ale wychodzi mi,

    W temacie "więcej pamięci", czy aby na pewno? Chyba nic nie stoi na
    przeszkodzie by ten kolorowy potraktować jako B&W karmiąc wszystkie
    linie danych tymi samymi informacjami.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html