  • 11. Data: 2013-06-22 17:14:03
    Temat: Re: [req] arm ds-5
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > po dywagacje to nie w moim wątku, sio pedały...

    Już Ci kiedyś pisałem ale najwyraźniej nie zrozumiałeś
    Nic tu nie jest Twoje.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 12. Data: 2013-06-22 17:24:38
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Już Ci kiedyś pisałem ale najwyraźniej nie zrozumiałeś
    > Nic tu nie jest Twoje.

    za to Twoje (ups, modnie: Wasze) jest wszystko...
    chłopaki, załóżcie sobie jakiś kolejny kretyński wątek w którym będziecie
    poklepywali się po zadach i sio z mojego...

  • 13. Data: 2013-06-22 19:53:12
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    > za to Twoje (ups, modnie: Wasze) jest wszystko...
    > chłopaki, załóżcie sobie jakiś kolejny kretyński wątek w którym
    > będziecie poklepywali się po zadach i sio z mojego...

    Po raz kolejny nie zrozumiałeś, zwiększyłeś pojemność mojego KF. Szkoda
    na Ciebie czasu.

  • 14. Data: 2013-06-24 08:03:28
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Po raz kolejny nie zrozumiałeś, zwiększyłeś pojemność mojego KF. Szkoda
    > na Ciebie czasu.

    Przecież on sobie niedługo cały internet kupi i będzie miał wątki na
    własność. Już niedługo, tylko elektronikę opanuje:)
    --
    Jingiel