  • 1. Data: 2013-06-19 19:47:59
    Temat: WTF?
    Od: Waz <w...@o...pl>

  • 2. Data: 2013-06-19 19:59:05
    Temat: Re: WTF?
    Od: a...@g...pl

  • 3. Data: 2013-06-19 21:08:11
    Od: Leming Show <l...@g...com>

  • 4. Data: 2013-06-19 21:39:36
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 19.06.2013 19:47, Waz pisze:
    > Wczoraj widziałem to:
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=6e5_1371410027
    >
    > dzisiaj to:
    >
    > http://www.break.com/video/can-this-product-really-k
    eep-liquids-out-of-everything-2464694

    > WTF?

    Nie pokazuj tego dzieciom (neostrady) jak nie chcesz ich mieć na
    sumieniu, ja w to nie wierze - jak to jest takie super to czemu ten
    koleś z reklamy zakłada rękawice izolacyjne?

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2013-06-19 22:22:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    eep-liquids-out-of-everything-2464694
    > Nie pokazuj tego dzieciom (neostrady) jak nie chcesz ich mieć na
    > sumieniu, ja w to nie wierze - jak to jest takie super to czemu ten
    > koleś z reklamy zakłada rękawice izolacyjne?

    Do pokrywania? Też bym założył. Nośnik/rozpuszczalnik, zdolny zwilżyć
    coś, co jest tu reklamowane musi mieć niesympatyczne właściwości dla
    skóry.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-06-19 22:50:37
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    eep-liquids-out-of-everything-2464694

    > Do pokrywania? Też bym założył. Nośnik/rozpuszczalnik, zdolny zwilżyć
    > coś, co jest tu reklamowane musi mieć niesympatyczne właściwości dla
    > skóry.

    Popatrz na cały ten filmik z pierwszego linku, zakłada rękawice
    izolacyjne do prac pod napięciem żeby te pokryte cudownym środkiem
    wiertarki i gniazda wsadzić do wody. Skoro magiczny płyn tak dobrze
    izoluje od wody to od skóry już nie?

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2013-06-19 22:57:56
    Od: a...@g...pl

    Jakub Rakus wrote:

> [...]
    > izolacyjne do prac pod napięciem żeby te pokryte cudownym środkiem
    > wiertarki i gniazda wsadzić do wody. Skoro magiczny płyn tak dobrze

    Pytanie czy ten filmik ma pokazać potencjał rozwiązania czy faktyczne
    "produkcyjne" możliwości? Bo jak potencjał to nie ma się co dziwić, że używa
    rękawić i to bym obstawiał.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 8. Data: 2013-06-20 00:56:46
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-06-19 22:50, Jakub Rakus pisze:

> [...]
    > izolacyjne do prac pod napięciem żeby te pokryte cudownym środkiem
    > wiertarki i gniazda wsadzić do wody. Skoro magiczny płyn tak dobrze

    To obejrzyj jeszcze ten filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=Ord6dTARWfo
    bez rękawic, porządnej maski i googli do nakładania
    nie podchodź. Po nałożeniu natychmiast umyj aparaturę.

    Oraz:
    "That is correct. Ultra-Ever Dry is designed for Industrial use only,
    and consumers should not be able to purchase the product."

    pzdr
    bartekltg

  • 9. Data: 2013-06-20 01:19:44
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-20 00:56, bartekltg pisze:

> [...]
    > "That is correct. Ultra-Ever Dry is designed for Industrial use only,
    > and consumers should not be able to purchase the product."

    W sklepach obuwniczych można kupić wyroby na bazie tego i podobnego cuda
    w małych opakowaniach sprejowych.
    Jako użytkownik od zawsze "zamszaków" z radością przyjąłem ten
    wynalazek. :-)

    --
    rry

  • 10. Data: 2013-06-20 02:31:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waz" <w...@o...pl> wrote in message
    > Wczoraj widziałem to:
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=6e5_1371410027
    >
    > dzisiaj to:
    >
    > http://www.break.com/video/can-this-product-really-k
    eep-liquids-out-of-everything-2464694

    To nie są czary... nanotechnologia wreszcie trafiła pod strzechy!