  • 11. Data: 2012-01-10 12:31:02
    Temat: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-01-10 11:31, z pisze:

    > Jak już o orkiestrze :-)
    > Wczoraj w radiowej trójce wypowiadał się były współpracownik Owsiaka.
    > Był "niedobry" bo chciał też jakąś akcję zrobić oddzielnie. Ale nie ważne.
    > Policzył że czas antenowy w telewizji (poświęcony orkiestrze) jest 10
    > razy droższy niż pieniądze które orkiestra zebrała.
    > To tak dla ostudzenia zachwytów nad kolejnym "sukcesem"

    to trochę ciekawe. wypowiedź w stylu Warzechy.
    Lis wczoraj zapewniał, (chyba się pytał) że tv nie jest stratna.
    Jeśli fundacja zapłaciła stawkę x10 i ta kwota jest wyższa od tego co
    zebrali no to tv nieźle zarobili... jakieś kilkaset milionów...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 12. Data: 2012-01-10 12:41:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 13:31:02 +0100, pawell32 napisał(a):

> [...]
    > Jeśli fundacja zapłaciła stawkę x10 i ta kwota jest wyższa od tego co
    > zebrali no to tv nieźle zarobili... jakieś kilkaset milionów...

    Błąd w myśleniu. Produkcja TV kosztuje - dekoracje, gaże aktorow i gwiazd
    (a te są horrendalne), zakupy licencji, itp, itd.
    Programy KOSZTUJĄ. TV zarabia prezentując pomiędzy tymi kosztownymi
    programami reklamy za ciężkie miliony (OIDP to cena sekundy w prime time
    już ładnych parę lat temu oscylowała w okolicach 100 kzł, teraz pewnie
    sporo więcej).
    Tymczasem przychodzi Owsiak i daje program na 25-30% dnia za zupełną
    darmochę. Tylko kamery postawić i zarejestrować. Żadnych dekoracji, gaży
    gwiazd, nic. W porównaniu z typową produkcją - zero kosztów.
    A reklamy pomiędzy tym lecą jak zwykle. Marzenie każdego szefa stacji TV,
    stąd też bezprecedensowe porozumienia ponad podziałami stacji komercyjnych
    i państwowych. Każdy chciał się załapać na ten samograj.
    Teksty, że telewizja sponsoruje Owsiaka mogą paść tylko z ust kompletnego
    troglodyty, a prostszymi słowami - IDIOTY.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2012-01-10 13:10:50
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > Teksty, że telewizja sponsoruje Owsiaka mogą paść tylko z ust kompletnego
    > troglodyty, a prostszymi słowami - IDIOTY.

    no i stawiam hipotezę że oglądalność Owsiaka była jednak większa niż
    typowego repertuaru jaki tvp2 serwuje w niedziele

  • 14. Data: 2012-01-10 13:19:19
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup

    >Policzył że czas antenowy w telewizji (poświęcony orkiestrze) jest 10 razy
    >droższy niż pieniądze które orkiestra zebrała.
    >To tak dla ostudzenia zachwytów nad kolejnym "sukcesem"

    To co sugerujesz? Że Owsiak ma sobie zbierać bez telewizji a telewizja
    przeleje na konto Orkierstry np. 40 mln zł które zarobi w czasie
    "zwolnionym" przez Owsiaka?
    To chyba bardzo dobrze że państwowa telewizja udostępnia czas antenowy dla
    takich akcji jak WOŚP np?
    Ja wolę to jak jakieś ligi mistrzów czy inne transmisje sportowe

  • 15. Data: 2012-01-10 13:23:00
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .
    >oliczył że czas antenowy w telewizji (poświęcony orkiestrze) jest 10 azy
    >droższy niż pieniądze które orkiestra zebrała.
    >o tak dla ostudzenia zachwytów nad kolejnym "sukcesem"

    Przyjmijmy że było 10 godzin poświęconych WOŚP w telewizji. Czyli ten "były
    współpracownik" uważa że tv nie emitując transmisji z WOŚP zarobiłaby ok
    400mln zł(10*40mln)?

  • 16. Data: 2012-01-10 14:01:40
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Teksty, że telewizja sponsoruje Owsiaka mogą paść tylko z ust kompletnego
    > troglodyty, a prostszymi słowami - IDIOTY.

    a potwierdza to fakt że TVN chciał przejąć tą "stratę" ale widać w TVP też
    ktoś pomyślał. no i TVN tylko się "doczepił"
    pzdr
    GL

  • 17. Data: 2012-01-10 14:05:49
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-10 13:25, pawell32 pisze:

    > to się okaże jak będzie musiał skorzystać z pomocy w szpitalu.

    Ja standardowo odsyłam "puszkowiczów" do mojego wspólnika w interesach
    (teraz się Tusk nazywa)
    Miałem ostatnio "przyjemność" odwiedzić szpitalny oddział ratunkowy.
    Z bólem brzucha(kamica nerkowa) czekałem 2 godziny na stojąco (nie było
    gdzie usiąść) na zbadanie przez lekarza.
    Znowu utwierdziłem się w przekonaniu że są dwie możliwości. Albo płacę
    za mało podatków albo podatki są źle wykorzystywane.
    Którą bramkę wybierasz?

  • 18. Data: 2012-01-10 14:52:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > .
    >
    > Przyjmijmy że było 10 godzin poświęconych WOŚP w telewizji. Czyli ten
    > "były współpracownik" uważa że tv nie emitując transmisji z WOŚP
    > zarobiłaby ok 400mln zł(10*40mln)?

    Gówno by zarobili. Takie puste wyliczenia jak jednego gazdy co to liczył ile
    jest kasy stratny na tym że żona mu nie chce dawać i on musi z panienek
    korzystać. Jak by ruszył pustym łbem to by i kolację wykwintną zjadł z żoną
    i do łózka z nim poszłaby chętnie.

    Marek

  • 19. Data: 2012-01-10 16:33:12
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-10 13:41, Waldek Godel pisze:
> [...]

    > Teksty, że telewizja sponsoruje Owsiaka mogą paść tylko z ust kompletnego
    > troglodyty, a prostszymi słowami - IDIOTY.

    Ja tu z dobrym słowem... jak można wydusić więcej kasy na orkiestrę
    (czas antenowy) i kto na tym zyskuje (TV nie musi wydawać kupy szmalu na
    produkcję, mogłaby się podzielić zyskiem) a w zamian czytam o
    troglodytach :-)

  • 20. Data: 2012-01-10 16:42:04
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-10 17:45, pawell32 pisze:

    > jest tylko jedno ale, to na co zbierają to przeznaczone jest na oddziały
    > dziecięce.
    > dorośli mogą pewne trudności znieść i pomyśl że gdyby nie te akcje
    > to dzieci miały by tak samo.

    Tak bajdurzyć to można w nieskończoność.
    Powody braku kasy leżą gdzie indziej i żadne zaklinanie rzeczywistości i
    huczne "dzamprezy" problemu nie rozwiązują tylko usprawiedliwiają
    nieudolność i znieczulają ogląd rzeczywistości.