  • 1. Data: 2012-01-11 00:03:58
    Temat: Emtec Movie Cube D850H - opinia
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy jest tu ktos, kto mial stycznosc z playerem/recorderem Emtec Movie
    Cube D850H

    za:

    - 2 tunery dvb-t
    - dysk w srodku
    - moglby sluzyc jakos NAS (domowe archiwum i maszyna do ew. sciagania
    materialow z sieci

    niewiadome:

    - zuzycie energii w standbay (czy dysk caly czas sie kreci???)
    - DLNA ??
    - czy wszystko odtwarza co powinien na dzisiejsze czasy...

    -------------
    Generalnie to ja bym chcial takie cos:

    - do nagrywania z dvb-t (czasami cos sie zazebia, to 2 tunery)
    - z wew. dyskiem lub nagrywanie na dysk sieciowy (nie USB)
    - programowanie nagran z reki, epg i via przez PC (WWW)
    - timeshit
    - wycinanie reklam (z pilota i na PC)
    - wejccie A/V
    - czytnik BD (ww. ma DVD)
    - praca jako NAS
    - radio internetowe
    - bittorent client
    - przerobienie .ts na cos innego do pozniejszego ogladania za x lat.

    no i odtwarzanie multimediow roznej masci

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-01-11 05:43:18
    Temat: Re: Emtec Movie Cube D850H - opinia
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    a...@p...pl wrote:

    > Generalnie to ja bym chcial takie cos:
    > no i odtwarzanie multimediow roznej masci

    Może po prostu szukasz tunera na Linuksie?
    Podejrzewam, że mógłbys ustawić wszystko co opisujesz( no poza napędem
    BD) w np. VU+ Solo (UNO) z dodatkowa głowicą dvb-t.

    P.

  • 3. Data: 2012-01-11 06:29:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Może po prostu szukasz tunera na Linuksie?
    > Podejrzewam, że mógłbys ustawić wszystko co opisujesz( no poza napędem
    > BD) w np. VU+ Solo (UNO) z dodatkowa głowicą dvb-t.

    A czy taki tuner działa od strzału, czy trzeba się doktoryzować z linuxów,
    wgrywania oscamów i innych takich?
    Jaki najtańszy tuner combo na linuxie dałby radę robić jako serwer kart
    Cyfry czy Orange TV?

  • 4. Data: 2012-01-11 11:40:00
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-11 07:29, Cavallino pisze:
> [...]
    > linuxów, wgrywania oscamów i innych takich?
    > Jaki najtańszy tuner combo na linuxie dałby radę robić jako serwer kart

    Obawiam sie ze takie rzeczy jak w media markt nie dla idiotow

  • 5. Data: 2012-01-11 15:53:09
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > A czy taki tuner działa od strzału, czy trzeba się doktoryzować z

    Jak poprosisz sprzedawcę, np. w popularnym serwisie aukcyjnym, to on
    wszystko poustawia, co tam będziesz chciał.

    > linuxów, wgrywania oscamów i innych takich? Jaki najtańszy tuner

    Nic nie trzeba się doktoryzować. Wszystko jest do wyklikania.

    > combo na linuxie dałby radę robić jako serwer kart Cyfry czy Orange
    > TV?

    Są różne sprzęty z różnymi linuksami. Taki, co to możesz 'wszystko'
    się od 700-800.

    P.

  • 6. Data: 2012-01-11 16:33:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości news:

    > Nic nie trzeba się doktoryzować. Wszystko jest do wyklikania.

    Instalowanie nowych wersji wtyczek odkodowujących również?

    > Są różne sprzęty z różnymi linuksami. Taki, co to możesz 'wszystko'
    > się od 700-800.

    A za połowę tej kwoty lub mniej nie dałoby się czegoś znaleźć?
    Bo max. tyle to mogę dać za drugi dekoder.

  • 7. Data: 2012-01-11 16:50:06
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > A za połowę tej kwoty lub mniej nie dałoby się czegoś znaleźć?
    > Bo max. tyle to mogę dać za drugi dekoder.

    OpenBox z zamkniętym linuksem. Taka delikatna żenada.

    Normalny sprzęt, trochę kosztuje, ale wart jest swojej ceny. Bedzie Ci
    służył latami.

    P.

  • 8. Data: 2012-01-11 16:58:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > OpenBox z zamkniętym linuksem.

    Czyli?
    Co znaczy "zamknięty linuks" w tym konktekście?

    >Taka delikatna żenada.
    >
    > Normalny sprzęt, trochę kosztuje, ale wart jest swojej ceny. Bedzie Ci
    > służył latami.

    Na drugi dekoder tyle nie wydam, zwłaszcza że i tak nie może pracować
    niezależnie (jeden kabel do satelity).
    Może jak mi się htpc zużyje, to wtedy można by się szarpnąć, ale jak na
    razie nic mu nie dolega.

  • 9. Data: 2012-01-11 17:06:26
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Czyli?
    > Co znaczy "zamknięty linuks" w tym konktekście?

    Zamkniete oprogramowanie z tego co czytałem. A sprzęt i oprogramowanie
    pochodzi z Chin. Wiadomo czy za 2 lata firma nie padnie i zostaniesz
    bez supportu.

    P.

  • 10. Data: 2012-01-11 17:19:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zamkniete oprogramowanie z tego co czytałem.

    Czyli?
    Nie możesz sam nic doinstalować/wymienić sofu etc?

    A jakieś linboksy czy coś w ten deseń?