  • 1. Data: 2012-01-04 15:44:52
    Temat: n i nickelodeon HD
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    telewizja n skasowała fajne bajki na CatoonNetwork i Boomerang -
    włączyli NickelodeonHD ale po angielsku - czy ktoś wie, czy są plany,
    żeby to było po polsku ?

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 2. Data: 2012-01-04 15:49:29
    Temat: Re: n i nickelodeon HD
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2012-01-04 16:44, crazy bejbi pisze:
    > telewizja n skasowała fajne bajki na CatoonNetwork i Boomerang -
    > włączyli NickelodeonHD ale po angielsku - czy ktoś wie, czy są plany,
    > żeby to było po polsku ?

    U mnie jest po polsku. Może to kwestia umiejętności obsługi pilota? :-P

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2012-01-04 16:26:55
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-01-04 16:49, Wiewior pisze:

    > U mnie jest po polsku. Może to kwestia umiejętności obsługi pilota? :-P

    dokładnie! w sumie "samo się pojawiło" i od razu było po angielsku. Nie
    wpadłem na to, że można spróbować zmienić. Już mam faktycznie po polsku.
    Dzięki :)

    Wojtek