eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjareklama w TV dot. oplat abonamentu › Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not
    -for-mail
    From: "PH" <P...@p...news>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
    Date: Tue, 10 Jan 2012 14:10:50 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 30
    Message-ID: <jehdco$l6q$1@speranza.aioe.org>
    References: <jefus6$cq1$1@inews.gazeta.pl> <jeg1ng$m6p$1@news.dialog.net.pl>
    <jeh41l$r05$1@inews.gazeta.pl> <4f0c2f86$1@news.home.net.pl>
    <1...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 6/JPGEWonBdzWlqSTQdsSw.user.speranza.aioe.org
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:271405
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:132n810r5htdj.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Tue, 10 Jan 2012 13:31:02 +0100, pawell32 napisał(a):
    >
    >> to trochę ciekawe. wypowiedź w stylu Warzechy.
    >> Lis wczoraj zapewniał, (chyba się pytał) że tv nie jest stratna.
    >> Jeśli fundacja zapłaciła stawkę x10 i ta kwota jest wyższa od tego co
    >> zebrali no to tv nieźle zarobili... jakieś kilkaset milionów...
    >
    > Błąd w myśleniu. Produkcja TV kosztuje - dekoracje, gaże aktorow i gwiazd
    > (a te są horrendalne), zakupy licencji, itp, itd.
    > Programy KOSZTUJĄ. TV zarabia prezentując pomiędzy tymi kosztownymi
    > programami reklamy za ciężkie miliony (OIDP to cena sekundy w prime time
    > już ładnych parę lat temu oscylowała w okolicach 100 kzł, teraz pewnie
    > sporo więcej).
    > Tymczasem przychodzi Owsiak i daje program na 25-30% dnia za zupełną
    > darmochę. Tylko kamery postawić i zarejestrować. Żadnych dekoracji, gaży
    > gwiazd, nic. W porównaniu z typową produkcją - zero kosztów.
    > A reklamy pomiędzy tym lecą jak zwykle. Marzenie każdego szefa stacji TV,
    > stąd też bezprecedensowe porozumienia ponad podziałami stacji komercyjnych
    > i państwowych. Każdy chciał się załapać na ten samograj.
    > Teksty, że telewizja sponsoruje Owsiaka mogą paść tylko z ust kompletnego
    > troglodyty, a prostszymi słowami - IDIOTY.
    >

    no i stawiam hipotezę że oglądalność Owsiaka była jednak większa niż
    typowego repertuaru jaki tvp2 serwuje w niedziele


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: