eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjareklama w TV dot. oplat abonamentu › Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "glang" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    References: <jefus6$cq1$1@inews.gazeta.pl> <jeg1ng$m6p$1@news.dialog.net.pl>
    <jeh41l$r05$1@inews.gazeta.pl> <4f0c2f86$1@news.home.net.pl>
    <1...@l...institute.com>
    In-Reply-To: <1...@l...institute.com>
    Subject: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
    Date: Tue, 10 Jan 2012 15:01:40 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 20
    Message-ID: <4f0c44c6$0$1445$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.157.209
    X-Trace: 1326204102 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1445 178.42.157.209:60854
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:271408
    [ ukryj nagłówki ]

    > Błąd w myśleniu. Produkcja TV kosztuje - dekoracje, gaże aktorow i gwiazd
    > (a te są horrendalne), zakupy licencji, itp, itd.
    > Programy KOSZTUJĄ. TV zarabia prezentując pomiędzy tymi kosztownymi
    > programami reklamy za ciężkie miliony (OIDP to cena sekundy w prime time
    > już ładnych parę lat temu oscylowała w okolicach 100 kzł, teraz pewnie
    > sporo więcej).
    > Tymczasem przychodzi Owsiak i daje program na 25-30% dnia za zupełną
    > darmochę. Tylko kamery postawić i zarejestrować. Żadnych dekoracji, gaży
    > gwiazd, nic. W porównaniu z typową produkcją - zero kosztów.
    > A reklamy pomiędzy tym lecą jak zwykle. Marzenie każdego szefa stacji TV,
    > stąd też bezprecedensowe porozumienia ponad podziałami stacji komercyjnych
    > i państwowych. Każdy chciał się załapać na ten samograj.
    > Teksty, że telewizja sponsoruje Owsiaka mogą paść tylko z ust kompletnego
    > troglodyty, a prostszymi słowami - IDIOTY.

    a potwierdza to fakt że TVN chciał przejąć tą "stratę" ale widać w TVP też
    ktoś pomyślał. no i TVN tylko się "doczepił"
    pzdr
    GL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: