  • 1. Data: 2012-01-06 09:22:07
    Temat: amplituner sieciowy z wi fi
    Od: "binek" <a...@p...pl>

    Witam
    Duzo sie teraz mowi o urzadzeniach do odtw. muzyki w sieci . Moje pytanie
    zwiazne jest wlasnie z takim urzadzeniem...

    Czy jesli amplituner ma wbudowane wi-fi to bede mogl z laptopa odtwarzac mp3
    na takim amplitunerze oczywiscie po wi-fi ?

    Drugie pytanie to czy jesli TV ma WI-FI, to mozna z laptopa po wi-fi puscic
    film, np. z youtuba ? Innymi slowy czy mozna przeslac obraz razem z
    dzwiękiem przez wi-fi? Sa takie urzadzenia gdzie pendriva wkalda sie do usb
    w lapku i odbiornik jest w TV , wtedy i nawet hd mozna, ale czy do przesyłów
    transmisji o jakosci youtuba itp. samo wi fi nie starczy ?

  • 2. Data: 2012-01-06 09:39:51
    Temat: Re: amplituner sieciowy z wi fi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 10:22:07 +0100, binek napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy jesli amplituner ma wbudowane wi-fi to bede mogl z laptopa odtwarzac mp3
    > na takim amplitunerze oczywiscie po wi-fi ?

    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-01-08 22:05:26
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "binek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > usb w lapku i odbiornik jest w TV , wtedy i nawet hd mozna, ale czy do
    > przesyłów transmisji o jakosci youtuba itp. samo wi fi nie starczy ?

    Nie wiem co kombinujesz ale w moim telewizorze jest prosta aplikacja do
    ogladania youtuba i dziala rowniez po wifi aczkolwiek duzo lepiej sprawuje
    sie po podlaczeniu kabelkiem do routera. Moze dlatego ze, sciany miedzy
    routerkiem a telewizorkiem sie znajduja.
    Filmy po postawiniu serwra DLNA na laptopie tez daje sie ogladac z
    udostepnionych katalogow. Serwer wbudowany w Viste to porazka wiec uzywam
    wynalazku Samsunga, stabilnie i szybko.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl
    Prawdopodobnie najstarsza strona o rybkach po polsku :)

  • 4. Data: 2012-01-11 23:02:09
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 6.1.2012, binek napisał(a):

    > Czy jesli amplituner ma wbudowane wi-fi to bede mogl z laptopa odtwarzac mp3
    > na takim amplitunerze oczywiscie po wi-fi ?

    Coś mi świta, że SONY miało coś takiego w ofercie.
    Ja wybrałem osobny odbiornik do amplitunera, który już miałem - Logitech
    Squeezebox. Serwer możesz "postawić" na dowolnym komputerze, ja mam na
    NASie.

    > Drugie pytanie to czy jesli TV ma WI-FI, to mozna z laptopa po wi-fi puscic
    > film, np. z youtuba ? Innymi slowy czy mozna przeslac obraz razem z
    > dzwiękiem przez wi-fi?

    Jeśli TV jest zgodny z DLNA to da się, choć AFAIK nie bezpośrednio z
    przeglądarki, ale np. uprzednio ściągnięty i puszczony z WMP bez problemów
    (piszę o W7, w innych systemach zależy to od użytego softu, ale IMO też do
    zrobienia).

    > Sa takie urzadzenia gdzie pendriva wkalda sie do usb
    > w lapku i odbiornik jest w TV , wtedy i nawet hd mozna, ale czy do przesyłów
    > transmisji o jakosci youtuba itp. samo wi fi nie starczy ?

    Starczy.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/