  • 61. Data: 2012-02-07 13:43:28
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jgr1ll$me1$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba ze nubira - ona potrafila nie odpalic nawet przy +20 :-)

    Nubira mojej zony, tak jak przez ostatnie 13 lat, odpala bez najmniejszego
    problemu.

    --
    Axel

  • 62. Data: 2012-02-07 13:52:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-07 11:18, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-02-07 09:40, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Owszem nie są, ale znajdź taki :)

    Spokojnie, nawet nie muszą szukać - radosnych pajacyków nie sposób
    nie zauważyć (pajacyk to nie jest nic obraźliwego - tak mi się
    skojarzyło po obserwacji machających z prośbą o prąd). Z ostatnich
    kilku dni to Kia Sportage (2 lata?), Passat (ten nie ma jeszcze 5),
    jakiś Scenic II (ten ma chyba z 6), jakieś Polo.

    > Z własnego doświadczenia wiem że samochody dość młode (czyli do 4-5 lat)
    > odpalają zawsze :) - nawet przy -30. Z okupantów parkingu jedynie jedno
    > auto nie rusza się z miejsca i jest dość młode - Toyota Aygo, ale znam z
    > widzenia właściciela i wiem, że po prostu w zimie nie jeździ. Reszta
    > niezmieniających miejsca postoju to auta starsze lub wręcz stare - jedno
    > z nich (seicento) na 100% stoi z powodu zimy, bo widziałem nieudane
    > próby reanimacji.

    Cóż, najwyraźniej inna okolica :)

    > Za to jak jeździłem zastępczą Astrą F z bodaj 7 latami na karku to
    > musiałem 2 razy taxi wzywać, żeby do pracy dojechać :)

    Ba :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 63. Data: 2012-02-07 14:01:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/02/2012 20:47, J.F. wrote:

    > Ale tam na autostradzie nie wolno przekroczyc 110, a zwyklych drogach nie
    > wspominajac, a tego w kraju nie chcemy :-)

    Nie chcesz najniższej śmiertelności na drogach w całej europie pomimo
    tego, że spora częśc z 60 milionów obywateli ma po dwa samochody w
    rodzinie? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 64. Data: 2012-02-07 17:16:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości

    >Nubira mojej zony, tak jak przez ostatnie 13 lat, odpala bez
    >najmniejszego problemu.

    Widac masz cewke z Daewoo, a nie od Sagema :-)

    J.

  • 65. Data: 2012-02-08 16:37:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 07.02.2012 Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał/a:

    > Chyba "troszkę" fantazjujesz :)

    Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
    5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
    akumulatora...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 66. Data: 2012-02-08 19:48:56
    Od: Martin Fox <m...@l...pl>

    Dnia 06 Feb 2012 19:39:21 GMT, to napisał(a):

    > begin Martin Fox

    > Byłeś kiedyś we Francji? Widziałeś, jakie tam są drogi, a jakie u nas?

    Byłem, widziałem - drogi lokalne są węższe niż nasze, często na jedno auto
    z miejscem na mijanie co jakiś czas. I co? I się da.
    I tak, wiem, autostrady też widziałem, jechałem, ale co to ma do rzeczy?

    PS Niektórym kierowcom to i drzewo potrafi "nagle rzucić się pod koła"

    --
    Martin Fox

  • 67. Data: 2012-02-08 19:50:23
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Z obserwacji przydomowych: w większości padły samochody w przedziale
    > 5-8 lat. Obstawiam, że to najczęściej prostu koniec życia fabrycznego
    > akumulatora...

    Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 68. Data: 2012-02-08 19:50:59
    Od: Martin Fox <m...@l...pl>

    Dnia Sun, 05 Feb 2012 22:06:46 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Oczywiście jestem przeciwny zakazowi rejestracji w PL pojazdów
    > z kierownica z prawej strony, ale jeżeli ma to być na stałe, to
    > z racji kwestii wypadkowych należy się stosowna zwyżka w ubezpieczeniu
    > - tak jak to jest w innych krajach :)

    Pełna zgoda, bo mimo wszystko, są autka które nie wyszły z kierownicą po
    lewej w ogóle :)

    --
    Martin Fox

  • 69. Data: 2012-02-08 19:54:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-05 20:58, DoQ pisze:

    > Ty i z LHD po rowach jeździsz...

    Gada tak samo jak jeździ. No, ale o tym wiadomo od dawna :)

  • 70. Data: 2012-02-08 20:10:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 08.02.2012 Grejon <g...@g...com> napisał/a:

    > Tak to jest jak się uwierzy w "bezobsługowość" :)

    Jak często badasz gęstość elektrolitu w swoim samochodzie?

    Krzysiek Kiełczewski