  • 51. Data: 2012-02-06 22:25:37
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Bez wątpienia. Ale czym by naciskał na klakson gdyby siedział do góry
    > nogami??

    Czułkami!

  • 52. Data: 2012-02-06 22:45:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-02-2012 22:25, to pisze:

    > Czułkami!

    Czule?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 53. Data: 2012-02-06 22:53:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Czule?

    A nie wiem, trzeba spytać samego zainteresowanego. :>

  • 54. Data: 2012-02-07 09:23:59
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-06 20:15, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Tak naprawdę to z zimą przegrały samochody markowe i dość młode.

    Chyba "troszkę" fantazjujesz :)

    > Część parchów pewnie też, ale to inna para kaloszy.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 55. Data: 2012-02-07 09:40:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-07 09:23, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-02-06 20:15, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Chyba "troszkę" fantazjujesz :)

    Troszkę może tak, ale niespecjalnie - to, że "parchi popadali" to
    chyba nikogo nie dziwi, ale jak samochody kilkuletnie nie są w
    stanie zapalić i odjechać o własnych siłach to już nie są fantazje.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 56. Data: 2012-02-07 11:17:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Jakiego tłoku?
    >Wystarczyło trochę mrozu i żadnego tłoku nie ma, a ja mam deja-vu z
    >wczesnych lat 90-tych.

    No coz, ja notuje ruch nie odbiegajacy od normy.
    I nawet tlok na parkingu wrocil, bo chyba byl skorelowany z sesja na
    uczelni a nie z mrozem.

    >I to by było na tyle w rozważaniach o samochodowym złomie - złom po
    >prostu przegrał z zimą i od razu jeździ się świetnie, zwłaszcza że
    >śniegu nie ma za grosz, a drogi suche i przyczepne.

    No coz, moj owszem przegral ... ale przezorny zawsze ubezpieczony -
    odpalilem jeszcze starszego zloma bez problemow :-)

    Z drogami roznie - do wczoraj byl mroz bez opadow, dzis auto na kostce
    juz sie slizga :-)

    J.

  • 57. Data: 2012-02-07 11:18:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-07 09:40, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
> [...]

    > chyba nikogo nie dziwi, ale jak samochody kilkuletnie nie są w
    > stanie zapalić i odjechać o własnych siłach to już nie są fantazje.

    Owszem nie są, ale znajdź taki :)
    Z własnego doświadczenia wiem że samochody dość młode (czyli do 4-5 lat)
    odpalają zawsze :) - nawet przy -30. Z okupantów parkingu jedynie jedno
    auto nie rusza się z miejsca i jest dość młode - Toyota Aygo, ale znam z
    widzenia właściciela i wiem, że po prostu w zimie nie jeździ. Reszta
    niezmieniających miejsca postoju to auta starsze lub wręcz stare - jedno
    z nich (seicento) na 100% stoi z powodu zimy, bo widziałem nieudane
    próby reanimacji.
    Za to jak jeździłem zastępczą Astrą F z bodaj 7 latami na karku to
    musiałem 2 razy taxi wzywać, żeby do pracy dojechać :)

  • 58. Data: 2012-02-07 12:24:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    >Z własnego doświadczenia wiem że samochody dość młode (czyli do 4-5
    >lat) odpalają zawsze :) - nawet przy -30. Z okupantów parkingu
    >jedynie jedno

    Chyba ze nubira - ona potrafila nie odpalic nawet przy +20 :-)

    A 4-5 lat to juz czas gdy akumulator nie jest pierwszej swiezosci, o
    czym sie wlasciciel dowiaduje oczywiscie przy -20, a nie +20 :-)

    >Za to jak jeździłem zastępczą Astrą F z bodaj 7 latami na karku to
    >musiałem 2 razy taxi wzywać, żeby do pracy dojechać :)

    A ja jak ogarnalem przewody paliwowe w tym zlym niedobrym fordzie
    1.8TD, tak nie mial problemow w zimie.

    J.

  • 59. Data: 2012-02-07 12:37:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Tuesday, February 7, 2012, 12:24:34 PM, you wrote:

    > Chyba ze nubira - ona potrafila nie odpalic nawet przy +20 :-)

    Ale to chyba z powodu słynnej cewki immobilisera?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 60. Data: 2012-02-07 12:43:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,

    >Ale to chyba z powodu słynnej cewki immobilisera?

    Chyba tak - bo wtedy jeszcze nie bardzo tego wiedziano.
    Co meritum nie zmienia - nie zapala i trzeba lawete wzywac :-)

    Z nowszych ... renowki zawsze odpalaja, czy tylko jak maja choc dwie
    cewki sprawne ? :-)

    J.