  • 41. Data: 2024-05-25 22:47:01
    Temat: Re: radyjko znalazłem
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 May 2024 12:07:47 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Jest *zdecydowanie* większa, niż w przypadku tradycyjnych mediów. To

    Podałem przykład google ads. Mają miliony klientów i daja radę każdą
    reklamę weryfikować, więc nie wiem czemu próbujesz udowadniać, że
    się nie da. Da się jak widać. Przecież reklamę w danym języku
    sprawdza delegowana do tego lokalna grupa językowa, często pracująca
    w lokalnej spółce-córce więc niestosowny kontekst lokalny też jest do
    wyłapania.. Nie przesadzajmy, że reklam codziennie nowych w języku
    polskim jest tyle, że nie da ogarnąć i je sprawdzić. L
    Oczywiście mechanizm kontroli treści reklam nie jest zawężony tylko
    do j. Polskiego, każde reklamy w każdym języku są tam weryfikowane i
    trzeba czekać na zatwierdzenie.
    Śmiem twierdzić, że żadna reklama na Insta jaką widziałem
    oszukańczych inwestycji wykorzystująca np. wizerunek i głos
    prezydenta Dudy nawet nie stała obok jakieś kontroli a szczególnie
    kontroli treści. Oczywiście jest też możliwość, że są to działania
    celowe, tj. reklamodawcy/agencje udają, że treści są OK a feederzy
    odpowiedzialni za emisję w danym kanale udają , że je
    weryfikują/przymykają oko, że reklama "spełnia wymogi społeczności".
    Byle kasa się zagadała.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2024-05-26 01:04:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ml42k2zj1t8h$.1hnsatbc8s68m.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > To częsta przypadłość, ten podziw :) Zauważyliście reklamę Żubra w
    > którym ufo porywa zwierzaka? A jest zrobione z garści lamp :)

    :)

    https://www.youtube.com/watch?v=MoemgZmUB60

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 43. Data: 2024-05-27 01:28:18
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Zawsze podziwiałem lampy.

    Ja też. Ale tam nie było :( To już za nowa konstrukcja.

    Ale jak lubisz lampy i retro, to polubisz ten kanał:

    https://www.youtube.com/@Marcin_Marciniak/videos

    --
    Teściowa przyjeżdża w odwiedziny do zięcia i córki. Drzwi oteiera zięć:
    - O, mamusia! A mamusia na długo?

  • 44. Data: 2024-05-27 01:30:19
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=MoemgZmUB60

    Piękne.

    W temacie, to mi się bardzo podoba:

    https://www.istockphoto.com/pl/zdj%C4%99cie/elektron
    iczne-lampa-elektronowa-gm513781403-47362140

    --
    Badam pana i badam, ale wciąż nie mogę dojść przyczyny pańskiej
    dolegliwości. Przypuszczam, że to alkohol...

  • 45. Data: 2024-05-27 15:44:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 May 2024 00:04:26 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:ml42k2zj1t8h$.1hnsatbc8s68m.dlg@40tude.net>

    > https://www.youtube.com/watch?v=MoemgZmUB60

    Ale to chyba nie prawdziwe lampy sfilmowane, tylko wirtualne :-)

    J.

  • 46. Data: 2024-05-27 15:55:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 May 2024 06:37:47 +0200, Marek wrote:

    > Zadziwiające, że nikt absolutnie nie kontroluje kanałów przez które
    > agencje feedują reklamy na FB czy np. na Instagramie i dopuszczają do
    > tego, że pojawiają się oszukańcze reklamy wykorzystujące wizerunki
    > znanych osób do namawiania na różne szemrane inwestycje.

    Ale tam chyba nie ma żadnej hackerki.
    Ktos zamówił emisję, w jakimś obcym kraju, moze Rosja, może Wietnam, A
    może USA, z krajem docelowym Polska, zapłacił, to puszczają.

    > Polecam swoją drogą oglądać te reklamy do końca bo są ciekawe efekty.
    > Kilka tygodni na Insta była kampania wykorzystująca wizerunek m.in.
    > Rafała Brzoski:
    >
    > https://youtu.be/sm-mHv93BI4

    Ale początek też ciekawy - dobrali jakis rzeczywisty wywiad, znaleźli
    sobowtóra, czy juz AI?

    > po czasie 1:56 głos w filmie nagle się zmienia ujawniając dość łatwo
    > rozpoznawalny akcent...

    Taaa, efekt jest zdumiewający. Opłacony czas AI sie skończył, czy co?

    J.

  • 47. Data: 2024-05-27 16:00:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 May 2024 12:22:19 +0200, Atlantis wrote:

    > Bzdura. Jedno z największych nieporozumień, powtarzanych nagminnie.
    > Zachodnie państwa demokratyczne jakiś czas temu powszechnie zrezygnowały
    > ze stosowania cenzury prewencyjnej. Czyli przed publikacją nie musisz
    > już uzyskiwać zgody państwowego urzędnika.

    Czy to aby na pewno o to chodzi z tą prewencją?

    > Cenzura prewencyjna bynajmniej nie jest praktyka typową tylko dla
    > reżimów totalitarnych i autorytarnych. Była ona powszechną praktyką
    > przez sporą część historii, nie tylko w tradycyjnych monarchiach, ale
    > też młodych demokracjach (np. w Polsce po odzyskaniu niepodległości).

    Takich jednak troche totalitarnych ? :-)

    > Jednym z pierwszych (jak nie pierwszym) radykalnych odstępstw była
    > pierwsza poprawka do konstytucji USA, jednak nawet tam starano się to
    > obchodzić. W czasach zimnej wojny np. władze nie mogły formalnie zakazać
    > wydawania komunistycznej propagandy, za to można było już zakazać
    > wwożenia takowej przez granicę.

    Chyba lepiej komisja McCarthy'ego działała :-)

    > Odejście od cenzury prewencyjnej nie było podyktowane jakimiś moralnymi
    > względami, ale kwestiami czysto praktycznymi - nowoczesne media
    > zwiększyły ilość wydawanych publikacji (w szerokim rozumieniu tego
    > słowa) tak bardzo, że niemożliwe stało się utrzymywanie aparatu
    > urzędniczego, który byłby w stanie to wszystko ogarnąć.

    No nie wiem ... to by wydawały mniej :-)

    > Ciągle jednak funkcjonuje cenzura represyjna - czyli już po fakcie
    > możesz ponieść odpowiedzialność za swoje słowa. Może ona przybierać
    > różną formę, od odpowiedzialności za zachowania i wypowiedzi
    > "nieobyczajne", przez pozwy cywilne o zniesławienie, skończywszy na
    > odpowiedzialności karnej za nawoływanie do przestępstwa.

    Ale ... mleko się już rozlało.

    > No i jeszcze jedna kwestia, która jest często przedmiotem nieporozumień.
    > Koncepcja "wolności słowa" odnosi się tylko do relacji na linii
    > państwo-obywatel. Nie obywatel-obywatel albo obywatel-prywatna
    > korporacja. Nie możesz zorganizować wiecu politycznego na czyjejś
    > prywatnej działce, powołując się na "swobodę wypowiedzi", a prywatna
    > firma może nadal forsować własne standardy odnośnie treści publikowanych
    > na ich serwerach.

    No, to ostatnie jest chyba własnie zmieniane - z jednej strony mówią,
    ze nie moze cenzurować, z drugiej - ze musi :-)

    J.

  • 48. Data: 2024-05-27 16:03:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 May 2024 22:47:01 +0200, Marek wrote:

> [...]
    > oszukańczych inwestycji wykorzystująca np. wizerunek i głos
    > prezydenta Dudy nawet nie stała obok jakieś kontroli a szczególnie

    A kto ją przyjął do emisji?
    InstaAds, czy Google Ads ?

> [...]
    > odpowiedzialni za emisję w danym kanale udają , że je
    > weryfikują/przymykają oko, że reklama "spełnia wymogi społeczności".

    Albo po prostu nie patrzą na nic ...

    J.

  • 49. Data: 2024-05-27 17:09:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 May 2024 15:55:08 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Taaa, efekt jest zdumiewający. Opłacony czas AI sie skończył, czy
    > co?

    Co ciekawe tego tygodnia było kilka reklam tych gnid, z różnymi
    osobami. Chyba 3 miały ten efekt po kilku minutach.
    Każda bardziej zaawansowana technologia wysypie się zawsze w
    zadziwiający i nieoczekiwany sposób.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2024-05-27 17:12:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 May 2024 16:03:40 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A kto ją przyjął do emisji?
    > InstaAds, czy Google Ads ?

    Była na Instagramie. Zresztą pojawia się do teraz co chwila w
    wyewoluowanej formie, zmieniają tylko bohaterów i treść. Ale AI z
    głosem naprawili bo już się nie wysypuje.

    --
    Marek