  • 1. Data: 2007-02-26 08:27:16
    Temat: TKTelekom?
    Od: SP1QXL <s...@s...pl>

    Ktoś ma od nich łącza? Zapewne tak. Jak to sie sprawuje? Proponują mi
    podłączenie własnym linkiem za smieszną kasę (w porównaniu do Polpaku),
    wiec rozważam, ale chciałbym poznać opinie osób które tego używają.

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 2. Data: 2007-02-26 08:59:17
    Temat: Re: TKTelekom?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 26 Feb 2007 09:27:16 +0100, SP1QXL wrote:

    > Ktoś ma od nich łącza? Zapewne tak. Jak to sie sprawuje? Proponują mi
    > podłączenie własnym linkiem za smieszną kasę (w porównaniu do Polpaku),
    > wiec rozważam, ale chciałbym poznać opinie osób które tego używają.

    a sam masz w sygnaturce link do artykułu w którym jest napisane:

    "Używaj treściwych, precyzyjnych tematów w nagłówkach :>"

    --
    futszaK
    0601061867

  • 3. Data: 2007-02-26 09:17:41
    Od: SP1QXL <s...@s...pl>

    > "Używaj treściwych, precyzyjnych tematów w nagłówkach :>"

    Tomku, ależ temat jest treściwy. Przeczytaj go na głos z uwzględnieniem
    znaku zapytania na końcu :P

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 4. Data: 2007-02-26 09:39:13
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    futszaK wrote:

    > a sam masz w sygnaturce link do artykułu w którym jest napisane:
    >
    > "Używaj treściwych, precyzyjnych tematów w nagłówkach :>"

    Dodałbym do tego, że w archiwum jest też całkiem sporo wypowiedzi/opini
    na temat TKT.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-02-26 09:45:34
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:eru9rt$kuk$1@news.dialog.net.pl...

    > Dodałbym do tego, że w archiwum jest też całkiem sporo wypowiedzi/opini na
    > temat TKT.

    A moze kolega woli nie czytac archiwum bo powstalo ono jeszcze
    za czasow kiedy rzadzili ci z ukladu :)))

  • 6. Data: 2007-02-26 09:48:34
    Od: SP1QXL <s...@s...pl>

    > Dodałbym do tego, że w archiwum jest też całkiem sporo wypowiedzi/opini
    > na temat TKT.

    Oczywiście sprzed co najmniej 6 miesięcy. Może się cos zmieniło?

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 7. Data: 2007-02-26 16:03:51
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    SP1QXL wrote:

    > Oczywiście sprzed co najmniej 6 miesięcy. Może się cos zmieniło?

    Pierwszy z brzegu:

    Date: Tue, 30 Jan 2007 02:46:14 +0100

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-02-26 16:07:06
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Radosław HORODNICZY wrote:

    > A moze kolega woli nie czytac archiwum bo powstalo ono jeszcze
    > za czasow kiedy rzadzili ci z ukladu :)))

    Z tego co mi mówił kolega i trochę w przekroju wyczytałem to z "raportu"
    Antka dalej nie wiadomo gdzie ten cholerny układ. Mamy za to kolejny
    wstyd i tuziny bezpodstawnych pomówień.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-02-26 16:46:41
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    ja mam tk i polecam :)
    jaki wolumen chcesz od nich wziac? czym maja Ci zrealizowac linka i w jakiej
    cenie?
    radio czy swiatelko do serwerowni?

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 10. Data: 2007-02-28 16:46:57
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    SP1QXL napisał(a):
    > Ktoś ma od nich łącza? Zapewne tak. Jak to sie sprawuje? Proponują mi
    > podłączenie własnym linkiem za smieszną kasę (w porównaniu do Polpaku),
    > wiec rozważam, ale chciałbym poznać opinie osób które tego używają.

    Dzisiaj miałem awarię prądu (spalił się zasilacz w jednym serwerze)
    Zadzwonili do mnie z TKT co się dzieje bo na łączu nie ma ruchu.
    Byłem zaskoczony :)