    From: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: pytanie laika o swiatlowod :)
    Date: Sun, 25 Feb 2007 10:23:03 +0100

    Jest duza miejscowosc: powiedzmy "A" gdzie jest swiatlowod, mamy tez
    inna miejscowosc "B" oddalonym o 30 km od A gdzie nie ma swiatlodowdu
    ale ma zostac dociagniety od tej miejscowosci ktora juz go posiada.

    Biorac pod uwage, ze swiatelko bedzie np tp lub netii nasuwa sie
    pytanie, czy np osoby ktore mieszkaja we wsiach przez ktore bedzie
    ciagniety kabel moga miec szybkie lacze do potrzeb prywatnych?

    Wyobrazmy sobie ze moj prywatny dom i dzialka na ktorej mam marchewke ;)
    jest miejscem przez ktory bedzie puszczony swiatlowod :) Teoretycznie
    moga mnie jakos podlaczyc? Czy nie ?

    Firme pewnie podlaczyliby bez problemow ale osobe prywatna?