  • 21. Data: 2009-03-19 14:43:18
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Kaczor pisze:
    > Kolega raczej niema własnych dzieciaczków - gdybym ja się rozwiódł z
    > moją żoną to niezależnie od tego czy mam prawo czy nie (choć sam rozwód
    > nie odbiera praw) i nie chciałbym aby publikować zdjęcia mojego dziecka
    > to walczyłbym do ostatnie kropli krwi a zdjęcie tej fotki.

    Czy ja zwariowałem, czy reszta świata?
    Czytam po trzykroć i szukam problemu. Pokazane jest po prostu normalne
    estetyczne zdjęcie dziecka - takie, jakich wiele tysięcy zdobiło kiedyś
    tysiące witryn fotografów w każdym miasteczku na świecie. I o taki
    problem należy walczyć do ostatniej kropli krwi? To się nadaje do
    leczenia. Albo jakiejś wojny potrzeba, bo ludzie nie wiedzą, co to
    prawdziwy problem.
    Świat dostaje pierdolca w bardzo złą stronę...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-03-19 14:53:05
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    zkruk [Lodz] napisał:

    > zgodę na publikację można cofnąć - chyba że dziewczynka dostała
    > wynagrodzenie za pozowanie
    >
    > natomiast odpisz tacie, że dopóki piszę on z maila <xxxx> to nie jest dla
    > Ciebie wystarczająco wiarygodny by w ogóle rozmawiać z nim na ten temat.. bo
    > nie wiesz kim jest - adres mailowy nie jest w żaden sposób dla Ciebie
    > wiarygodny - przecież nie wiesz kto to jest...
    > masz zgodę matki i Ciebie nie interesuje nic więcej - nie ma żadnego
    > przepisu wymagającego zgody obojga rodziców

    W przypadku rozwodu gdzie obie strony zachowują prawa rodzicielskie
    wiele rzeczy wymaga zgody obojga rodziców. Obawiam się, że w tym wypadku
    także. Jednak jeśli autor wątku nie bardzo ma ochotę usunąć zdjęcie to
    obstrukcja przez wymaganie udowodnienia tożsamości może być przydatna.

    Dobrze byłoby jednak zawiadomić matkę i dowiedzieć się czy facet
    naprawdę nie jest psychopatą - w końcu się z nim z jakiegoś powodu
    rozwiodła...

    m.
    --
    Agit-prop jest wieczny, zmieniają się tylko słowa.

  • 23. Data: 2009-03-19 14:57:40
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    K.M.C. pisze:
> [...]
    > taty (rodzice sa po rozwodzie) z zadaniem ich usuniecia. powoluje sie na
    > przepis ze wykorzystanie wizerunku nieletniego wymaga zgody obojga

    To nie tata jest psychopatą, smutne, że są tacy ludzie na świecie i
    jeszcze się tym chwalą publicznie.

  • 24. Data: 2009-03-19 14:59:41
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > poza tym - odpisz mu - że jeżeli na serio jest ojcem tej dziewczynki -
    > to jego problemy małżeńskie Ciebie nie interesują i niech załatwi to z
    > osobą która wyraziła zgodę i niech nie wciąga Ciebie w gierki
    > rozwodowo-małżeńskie

    Jak się czyta takie rzeczy to się odechciewa o cokolwiek pytać na tej
    grupie.

  • 25. Data: 2009-03-19 15:01:51
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Bo to jest zachowanie psychopatyczne. Może nie w sensie jednostki, w
    > sensie społeczeństwa jak najbardziej.

    jesli ktos pisze mi o "zboczencach onanizujacych sie nad zdjeciem jego
    corki" to IMO - a sam jestem ojcem dziewczynki" normalny nie jest.

    > Ja też. Bo świat jest głupi i tylko dlatego.

    tak tez zrobilem, glownie ze wzgledu na fakt, ze znam matke tego
    dzieciaka i chce jej oszczedzic szarpania sie z kims takim.
    Boje się tylko, że za czas jakis jedyne zdjecia jakie bedziemy
    umieszczac na stronach to beda pejzarze albo my sami ;-)

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 26. Data: 2009-03-19 15:05:37
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Piotr Kaczor pisze:

> [...]
    > to walczyłbym do ostatnie kropli krwi a zdjęcie tej fotki.
    >
    > Kolego - po prostu ją usuń i zapomnij o temacie - jest bardzo drażliwy.

    Kolega ma córke i sam jest rozwodnikiem - pisze o sobie :-) i cieszylbym
    sie gdyby mojej córce ktos zrobil piekne portety i umiescil je na swojej
    stronie. Tyle, ze ja truskawki posypuje cukrem.... ;D

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 27. Data: 2009-03-19 15:07:17
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    darkelf pisze:

    > To nie tata jest psychopatą, smutne, że są tacy ludzie na świecie i
    > jeszcze się tym chwalą publicznie.

    a moglbys to jakos rozwinac, bo nie jestem pewien czy sie nie ten/teges
    do mnie?

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 28. Data: 2009-03-19 15:13:07
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    K.M.C. pisze:
    > a moglbys to jakos rozwinac, bo nie jestem pewien czy sie nie ten/teges
    > do mnie?

    Jak przeczytałem wątek to myślałem, że ktoś sobie jaja robi.
    Zamieszczasz zdjęcie dziecka, masz wyraźny zakaz rodzica, nazywasz go
    psychopatą i pytasz o opinię?

  • 29. Data: 2009-03-19 15:14:39
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Bo to jest zachowanie psychopatyczne. Może nie w sensie jednostki, w
    > sensie społeczeństwa jak najbardziej.

    A dla mnie "psychopatyczne" jest to, że mając prostą definicję "zgoda
    obojga opiekunów" facet zastanawia się czy aby na pewno obojga znaczy 2
    a nie 1 i wstawia jakieś "smutne kawałki" o rozmiarach fotki i znakach
    wodnych czyli o rzeczach któe nic nie wnoszą do sprawy a mają tylko go
    usprawiedliwić w rozważaniach.

    Qbab

  • 30. Data: 2009-03-19 15:18:33
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Qbab pisze:
> [...]
    > a nie 1 i wstawia jakieś "smutne kawałki" o rozmiarach fotki i znakach
    > wodnych czyli o rzeczach któe nic nie wnoszą do sprawy a mają tylko go

    Mnie szokuje że w ogóle ktoś mógł coś takiego publicznie napisać. Sprawa
    jest jasna jak słońce, a on chyba sam przed sobą chce się tu
    usprawiedliwić i jeszcze obraca wszystko w jakiś bardzo śmieszny żarcik.