  • 41. Data: 2011-04-13 14:42:01
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-13 11:31, Krzysztof Chajęcki pisze:

    > nie tak do końca, bo rzecz dotyczy poniekąd organizacji grupy. Na innej w
    > której uczestniczę od dekady ustalono, że jak ktoś chce koniecznie
    > odpisać pewnemu trolowi, to wstawia do tematu odpowiedni tag, po którym
    > osoby nie mające ochoty na śledzenie korespondencji z osobnikiem mogą go
    > filtrować. Tutaj tag [DZ] mógłby być na miejscu... :->

    Pomysł dobry, ale... może po prostu uniwersalny tag '[troll]'? Było już
    w historii tej grupy paru trollujących osobników - większosć się
    wyniosła, niestety wielu wartościowych ludzi pzrez nich przestało się
    pojawiać. Poza tym - ta metoda będzie działała jeśli wszyscy będą ją
    konsekwentnie stosować - a to może nie być proste.

    > A na razie jak widzę, że dyskusja rozwija się w wątku wywołanym przez
    > rzeczonego, to po prostu killuję po temacie i mam spokój :->

    Problem w tym, ze często w tym samym temacie wypowiedzi trolli
    przeplatają się z wartościowymi wypowiedziami innych osób - dlatego
    wolałbym uniknąć wycinania całych tematów.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 42. Data: 2011-04-13 14:50:36
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor (troll)
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 10:42 am, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Pomys dobry, ale... mo e po prostu uniwersalny tag '[troll]'? By o ju
    > w historii tej grupy paru trolluj cych osobnik w - wi kszos si
    > wynios a, niestety wielu warto ciowych ludzi pzrez nich przesta o si
    > pojawia . Poza tym - ta metoda b dzie dzia a a je li wszyscy b d j
    > konsekwentnie stosowa - a to mo e nie by proste.

    > Problem w tym, ze cz sto w tym samym temacie wypowiedzi trolli
    > przeplataj si z warto ciowymi wypowiedziami innych os b - dlatego
    > wola bym unikn wycinania ca ych temat w.

> [...]

    Ty tobie ktos placi za dokarmianie trolla.
    Jestes najwiekszym dokarmiaczem tutaj.

  • 43. Data: 2011-04-14 05:56:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 4:29 am, Czarek <4...@g...de> wrote:

    > Z przyjemnością obejrzałem. Autorowi nie można odmówić
    > profesjonalizmu. A czy się komuś podoba, czy nie... nie ma to
    > znaczenia; takie prezentacje przygotowuje się dla określonego klienta.

    Dzieki za mile slowa, do ktorych w na tej grupie, w zasadzie nie
    jestem przyzwyczajony i az poczulem sie dosc nie swojo.
    Wylamales sie przyjacielu, z tutejszej ogolnej opinii ,o moich
    "kotletowych gniotach".
    Mam nadzieje, ze tymi slowami nie narobisz sobie wiecej wrogow, bo
    byloby mi przykro z tego powodu.
    Po tym co napisales - tak jakos skojarzyla mi sie opinia o stadzie
    much, ktore dopadly gowna i nie moga sie mylic, a Ty sie od tego stada
    zdystansowales.

    > Czarek
    Zygmunt

  • 44. Data: 2011-04-14 06:03:29
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

  • 45. Data: 2011-04-14 06:15:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

> [...]
    > niezła "middle class". Ale prestiż dla zamawiającego autochtona - żaden.
    > To pewnie tak, jak by w Polsce zamówić reportaż u Rumuna.

    Z gory zakladam, ze napisze taka sama brednie o tobie, jak ty
    napisalas o mnie, ale moze bedziesz miala szanse odczuc co wyssalas z
    czyjegos brudnego fiuta.
    Jak sama siebie okreslasz - pewnie jestes jedna z tych latwych Jolek,
    ktore z byle rumunem pojda sie ruchac dla paru zlociszy.
    No ale dawac latwo dupy, to zaden prestiz, wiec rozumie, ze nie
    bedziesz sie tym chwalic a nawet mozesz zaprzeczyc.
    No i przeciez jest ci wolno to robic i nic mi do tego, a ja tylko tak
    sobie napisalem w twoim stylu.
    Pozdr. Z

  • 46. Data: 2011-04-14 07:52:15
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 12 Kwi, 07:01, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Zdjęcia wiochowate standardowo, ale za to design strony dopasowany.
    > Dziewięć krojów na głównej, piętnaście błędów walidatora :)
    > Patrzyłem, na nonsensopedii brak hasła ''kotleciarz''. Mógłby ilustrować
    > owo...
    >
    > pozdrawia Adam

    Nie zgadzam sie absolutnie. Zdjecia sa KOLOROWE jak i wiekszosc Twoich
    Janko.
    Kawal solidnego rzemiosla w tych zdjeciach widze, i umiejetnej pracy
    z osobami bioracymi udzial w tej uroczystosci.

    Pozdrawiam StaM

  • 47. Data: 2011-04-14 08:20:44
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 14 Kwi, 09:52, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > Kawal solidnego rzemiosla w tych zdjeciach widze,

    Oho, następny robi sobie wrogów :->

    > i umiejetnej pracy
    > z osobami bioracymi udzial w tej uroczystosci.

    Chciałbym zobaczyć polskiego kotleciarza, który tak ustawi grupę.
    Zastanawiam się, czy to bardziej kwestia umiejętności fotografa, czy
    zdyscyplinowania gości?

    Czarek

  • 48. Data: 2011-04-14 09:19:57
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 14 Apr 2011 10:20:44 +0200, Czarek <4...@g...de> wrote:

    > Oho, następny robi sobie wrogów :->

    Wrogów? Przecież jakość tych zdjęć nie podlega dyskusji - ślubne
    są dobre, gdy podobają się młodym. Skoro kolega ma dużo zamówień
    - to znaczy, że zdjęcia *są* dobre.

    Osobiście, to taki patent mi się bardzo podoba: http://tinyurl.com/5wb38sr
    Jak takie coś na żywo w albumie wygląda?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 49. Data: 2011-04-14 12:28:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz Chwalba wrote:

> [...]
    > - to znaczy, że zdjęcia *są* dobre.
    >
    > Osobiście, to taki patent mi się bardzo podoba:

    fajnie ta przejarana poręcz wygląda.

  • 50. Data: 2011-04-14 12:53:51
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 14 Apr 2011 14:28:23 +0200, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > fajnie ta przejarana poręcz wygląda.

    A wiesz, nie rzuciło mi się w oczy. Czyli: detal.

    Za to kadr fajny. Muszę spróbować wywołać coś na 2:1 albo 3:1,
    3:2 robi się monotonne.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba