  • 51. Data: 2009-08-21 12:00:16
    Temat: Re: przeskalowanie JPG-a - do Janka Muzykanta
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    h...@p...onett.pl pisze:
    > Mi sie podoba Twoj pomysl. Lubie nietypowe (i co najwazniejsze wygodne)
    rozwiazania.
    > Dobrze, ze program nic nie zapisuje do rejestru, to jest dobre dla userow,
    > ktorzy nie wiedza co sie dzieje w systemie, wszystkie swoje pliki trzymaja
    > na c: w katalogach typu moje video czy moje obrazy, a programy domyslnie instaluja
    > w program files :|
    > Takim userom nie spodoba sie Twoj pomysl, bo wykracza poza standardy
    > Microsoftu, ktore tak hojnie probuje narzucac userom.
    >
    > Swietna robota.

    Też się przyłączam do pochwalenia pomysłu. W ogóle jak mam podobny
    program, który grzebie w rejestrze, a nie grzebie - od razu wybieram ten
    drugi. Rejestr był najgłupszym pomysłem komputerowym i odkąd jest
    thinapp (aplikacja izolująco - kompresująca) zaczyna to wszystko
    wreszcie działać szybko i sprawnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2009-08-21 12:05:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Aug., 13:50, Marx <M...@n...com> wrote:

    > jaka pojemnosc...?

    rzeczywista.

    > W czym to sie mierzy?

    w tym samym co objetosc pliku.

  • 53. Data: 2009-08-21 13:22:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    XX YY pisze:

    > rzeczywista.

    > w tym samym co objetosc pliku.

    oo objetosc pliku, ciekawe, ciekawe...
    co najmniej jak cialo aparatu
    proponuje jeszcze moze wage pliku, szerokosc i dlugosc pliku,
    powierzchnie pliku (hehe to mogloby miec nawet sens)...
    Marx

  • 54. Data: 2009-08-21 13:42:23
    Od: Bil <a...@p...pl>

    Mam propozycję żeby zamiast przeciągania jpg-ów na ikonę programu
    zastosować przeciąganie na otwarte okno programu np: na ten widoczek w
    lewym rogu.
    Axel

  • 55. Data: 2009-08-21 13:55:41
    Od: Bil <a...@p...pl>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:42:23 +0200, Bil napisał(a):

    > Mam propozycję żeby zamiast przeciągania jpg-ów na ikonę programu
    > zastosować przeciąganie na otwarte okno programu np: na ten widoczek w
    > lewym rogu.
    > Axel

    Odpadnie wówczas problem zapisu parametrów przekształceń a będą one
    wykonywane zgodnie z aktualnymi ustawieniami programu.
    Axel

  • 56. Data: 2009-08-21 16:35:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Aug 2009, Sebastian Nibisz wrote:

    > Nie rozumiem, jak można raz program uruchomić a innym razem nie.

    Jak antywirus będzie miał "zakaz uruchamiania nieznanych programów",
    a użytkownik (nie administrator) nie bedzie miał prawa "pozwalania"
    w antywirusie - to po prostu nie uruchomisz programu po zmianie
    nazwy (bo potraktuje go jako inny program).

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2009-08-21 18:11:43
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > w antywirusie - to po prostu nie uruchomisz programu po zmianie
    > nazwy (bo potraktuje go jako inny program).

    Które antywirusy są takie prymitywne?
    Mam rozumieć, że jak zmienię nazwę nieakceptowalnego pliku na taką, którą
    antywirus akceptuje, to będę mógł odpalić nieautoryzowany program?
    To jest aż niepojęte, że autoryzacja mogłaby być zrealizowana w taki sposób.
    Ciekawe co by było, gdyby wirusy też były wyszukiwane po nazwie pliku.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 58. Data: 2009-08-21 18:15:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sebastian Nibisz pisze:

    > Które antywirusy są takie prymitywne?

    Nie tyle antywirus, co moduł blokujący np. w Comodo. Przydatne narzędzie
    do zatrzymywania dziwnych usług dodatkowych, o których nie ma nic w
    instrukcji.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/

  • 59. Data: 2009-08-21 18:22:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Nie tyle antywirus, co moduł blokujący np. w Comodo. Przydatne narzędzie
    > do zatrzymywania dziwnych usług dodatkowych, o których nie ma nic w
    > instrukcji.

    Przecież te blokady są chyba robione po sumach kontrolnych pliku
    wykonywalnego, nie po nazwie?

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 60. Data: 2009-08-21 18:33:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Przecież te blokady są chyba robione po sumach kontrolnych pliku
    > wykonywalnego, nie po nazwie?

    A rzeczywiście... coś mi się kiedyś pytał od początku po zmianie nazwy,
    ale zmieniłem ustawienia programu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że nie potrzeba aparatu/