  • 1. Data: 2009-08-19 13:28:58
    Temat: G11 oficjalnie zaprezentowany
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    http://tinyurl.com/kuhtel

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski
    http://twitter.com/tomekjakubowski

  • 2. Data: 2009-08-19 13:46:14
    Temat: Re: G11 oficjalnie zaprezentowany
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomasz Jakubowski napisal:
    > http://tinyurl.com/kuhtel

    Dodali odchylany ekran. Pytanie: co zabrali?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-19 13:51:03
    Od: Marx <M...@n...com>

    Tomasz Jakubowski pisze:
    > http://tinyurl.com/kuhtel

    ale bida
    mniej megapikseli i szybszy procesor = odszumianie na maksa
    poza tym nic nowego...
    Marx

  • 4. Data: 2009-08-19 13:52:17
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jacek_P pisze:

    > Dodali odchylany ekran. Pytanie: co zabrali?
    megapiksele :D
    filmy tez biedne - tylko 640x480...
    Marx

  • 5. Data: 2009-08-19 14:09:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tomasz Jakubowski pisze:
    > http://tinyurl.com/kuhtel

    Ale ftopa, 10Megapikseli, kto to kupi? :)
    Jak pokazują zdjęcia, można śluby robić. To fajnie, bo nie trzeba będzie
    torby nosić - sprzęt zmieści się w kieszeni marynarki, a 3200 iso
    wyeliminuje lampę.

    Ale tak serio - myślę, że te 10Mpx przyciągnie mnóstwo fotoonanistów z
    pośledniejszych for oskarżających za wszystkie plagi świata ich nadmiar.

    Obiektyw wciąż ten sam, a śrubokręcika w zestawie brak :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-08-19 14:09:59
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-19 15:28:58 +0200, Tomasz Jakubowski <t...@s...cc> said:

    > http://tinyurl.com/kuhtel

    Canon jest mistrzem małych kroczków. Jak dla mnie to wszystko już
    powinno się znaleźć w G10, jak nie wcześniej. Może i dla posiadaczy G6
    będzie to godny następca, posiadacze nowszych G-X dalej nie muszą
    myśleć o zmianie. Z dzisiejszych premier już znacznie ciekawszy jest
    S90 - raz że mały, matryca wygląda na tą samą, a dwa - w końcu jakieś
    sensowne wykorzystanie lewej ręki w kompakcie - o ile nie skopali
    możliwości podpięcia pod to kółko użytecznych opcji.

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-08-19 14:24:22
    Od: "lux" <b...@a...de>

    nieeeeeeeeeeeee :(
    liczylem na obiektyw od 24 mm i filmy HD....
    moze choć szumy niskie....

    lux

  • 8. Data: 2009-08-19 14:26:04
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marx wrote:

    > ale bida
    > mniej megapikseli i szybszy procesor = odszumianie na maksa
    > poza tym nic nowego...

    Jesli ma mniej pikseli to szum powinien być mniejszy przy tej samej
    wiekszości matrycy...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 9. Data: 2009-08-19 14:26:18
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-08-19 15:46, Jacek_P pisze:

    > Dodali odchylany ekran. Pytanie: co zabrali?

    Chyba najbardziej nadzieję na video 720p ;-)
    Co do słuszności obcięcia 5 Mpx - trzeba poczekać na konkretne sample.
    Zamiast obrotowego ekranika wolałbym dużo silniejsze podświetlenie sterowane
    czujnikiem światła
    zewnętrznego.
    G10,5 powinien się nazywać ;-)

  • 10. Data: 2009-08-19 15:23:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze lux:

    > liczylem na obiektyw od 24 mm i filmy HD....
    > moze choć szumy niskie....

    No to czekamy na LX4. Ma być 1/1.3 i HD. Ale ten S90 jest świetny, bo
    malutki.