  • 1. Data: 2009-08-19 09:40:01
    Temat: Film Strip w LR 2.x
    Od: "Sebastian" <n...@n...pl>

    Cześć,

    przyzwyczajony jestem do tego, ze w LR 1.x
    na pasku film stripu były oznaczenia, ze coś było modyfikowane
    w fotce, po przesiadce na 2.x brakuje mi tego.
    podpowiedzcie mi prosze gdzie i czy wogole można to włączyć...

  • 2. Data: 2009-08-19 22:47:02
    Temat: Re: Film Strip w LR 2.x
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 19/08/2009 10:40, Sebastian wrote:
    > przyzwyczajony jestem do tego, ze w LR 1.x
    > na pasku film stripu były oznaczenia, ze coś było modyfikowane
    > w fotce, po przesiadce na 2.x brakuje mi tego.
    > podpowiedzcie mi prosze gdzie i czy wogole można to włączyć...

    Edit > Preferences > Interface > Filmstrip > Show badges in filmstrip .
    Nie pokazują się jeżeli jest za mało miejsca, niezależnie od ustawienia.

    B.

  • 3. Data: 2009-08-20 08:34:28
    Od: "DUZY" <s...@m...pl>

    > Edit > Preferences > Interface > Filmstrip > Show badges in filmstrip .
    > Nie pokazują się jeżeli jest za mało miejsca, niezależnie od ustawienia.

    zaznaczone, w 1.x pokazywało bez problemu...
    powiedz jakiego miejsca jest za mało ramu, czy na dysku?

    pozdr.
    seb.

  • 4. Data: 2009-08-20 09:18:47
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    > zaznaczone, w 1.x pokazywało bez problemu...
    > powiedz jakiego miejsca jest za mało ramu, czy na dysku?

    ;-) Mijsca na ekranie przeznaczonego na filmstripa. Trzeba go poszerzyc
    lekko.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-08-20 09:49:54
    Od: "DUZY" <s...@m...pl>

    > ;-) Mijsca na ekranie przeznaczonego na filmstripa. Trzeba go poszerzyc
    > lekko.

    duuzo jest miejsca, no chyba,z e o czyms nie wiem co i jak poszerzyc?

  • 6. Data: 2009-08-20 09:50:53
    Od: "DUZY" <s...@m...pl>

    > duuzo jest miejsca, no chyba,z e o czyms nie wiem co i jak poszerzyc?

    ok, mam.. ale wstyd :)