  • 11. Data: 2010-11-13 10:38:50
    Temat: Re: przesiadka z E51
    Od: Publius <"publius-enigma[nospam]"@o2.pl>

    E51 raczej ma marny aparat, więc po przesiadce na Samsunga to on ma dla
    mnie aparat rewelacyjny, nawet autofocus jest.

    Natomiast plastiki to niestety prawda - tył łapie mnóstwo rys
    praktycznie od pierwszego dnia użytkowania, jeśli jesteś estetą to
    będzie Ci to bardzo przeszkadzać. Z tym że nie tylko w kwestii telefonów
    Samsung ma taki styl - mam laptopa od Samsunga też, klapa jest wykonana
    z identycznych kiepskich, świecących plastików.

    Wave zrobił na mnie dobre wrażenie, chociaż bawiłem się nim tylko z 15
    minut, kumpel ma.

    Karol

  • 12. Data: 2010-11-13 15:19:01
    Od: soonic <x...@o...pl>

    W dniu 2010-11-13 11:38, Publius pisze:

> [...]
    > Samsung ma taki styl - mam laptopa od Samsunga też, klapa jest wykonana
    > z identycznych kiepskich, świecących plastików.

    Estetą jestem do pierwszej rysy :). Postanowiłem wymienić bo mi się
    obudowa mocno zniszczyła, ledwo widać przez szybkę (mocno porysowana) i
    kurz się zbiera bokami bo się rozszczelniła. Można byłoby samą obudowę
    wymienić, ale jest to drogi interes, np. w serwisie noki za jedną część
    wołają 100zł (ja potrzebuję 3, czyli wszystko bez klapki metalowej), w
    internecie można kupić od 30-100zł podróby (komplety) i nigdy nie
    wiadomo jak to będzie dopasowane, więc jest pretekst do zmiany :), tym
    bardziej, że aparat który często używam mocno daje się we znaki. Widzę,
    że chyba lepszego telefonu niż E72 nie znajdę, choćby ze względu na
    obudowę. Chociaż ta nokia C6 ma jakby ten plastik twardszy w porównaniu
    do Samsunga, chyba taki sam jak części plastikowe np. w E51

  • 13. Data: 2010-11-14 16:09:38
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    soonic <x...@o...pl> wrote:
    > dzięki za cenne informacje.

    > Oba głośniki, używam tryb głośnomówiący bardzo często. (ogólnie w E51
    > jakoś cicho słychać, jakość jest słaba). Teraz już po długim czasie
    > użytkowania, można powiedzieć, że się przyzwyczaiłem, ale gdy się
    > przesiadałem z 6233 na E51, to odczucie było takie jak z mercedesa na
    > poloneza jeśli chodzi o sam dźwięk. Życzyłbym sobie takiej jakości
    > dźwięku jak w 6233 (stereo głośniki). Wtedy E51 nadrabiał funkcjonalnością.

    Nie mialem 6233 ale mój stary SE k810i nadal ma zdecydowanie lepszą jakość dźwięku
    w słuchawce w trakcie rozmowy. Lepszą e51, c6 i e72.

    Trybu głośnomówiącego nie używałem i raczej używał nie będę.

    > Ok. czy w takim razie możesz określić jak duża jest różnica gdy dzwoni
    > dzwonek (jeśli używasz jakiejś muzyki do dzwonka)? Porównując E72, C6 i
    > jeśli miałeś kiedyś do czynienia z 6233 to też do niego.

    Postaram się sprawdzić na dniach.

> [...]
    > nie korzystam z internetu (może dlatego, że na E51 nie jest to wygodne),
    > poza tym często (jak sam zwróciłeś uwagę) mogę używać tylko jednej ręki
    > do obsługi telefonu lub napisania smsa, więc mam cały czas dylemat co do
    > wyboru sprzętu. Nie wiem ile to jest czasu "od niedawna", ale możesz
    > jesteś w stanie coś powiedzieć na temat slajdera w C6, czy ma
    > predyspozycje do wyrobienia się, luzy itp. ? Czy użytkownicy ekranów
    > dotykowych jak w C6 (chyba jest to oporowy) byliby w stanie powiedzieć
    > jak obsługuje się taki telefon przy minusowych temperaturach?

    Dotyk w porównaiu z iPhone to totalna klapa. Ale jak na wciskany ekran
    działa troszkę lepiej niż w moich starych htc trinity i htc blueangel.

    Bede miał czas sprawdzić w tym tygodniu ale jeśli nie dam rady czasowo to
    dopiero po 25 listopada. Wytrzymasz tyle? :)
    C6 mam od zeszłej środy :) Więc na pewno niedługo. Ale już widzę, że
    bateria to tak trochę porażka w porównaniu do e72 więc jak to dla Ciebie
    ważne to bierz e72... c6 ładowałem już 2 razy, e72 trzyma mi dzielnie od
    zeszłego poniedziałku:) Podobno w nowym firmware mają poprawić czas pracy na
    bateriach,
    pożyjemy zobaczymy.
    Ja w swojej historii z telefonami zrobiłem może z 5 zdjęć łącznie
    telefonem, kompletnie nie potrzebuję tej funkcjonalności...

    c6 dostałem za złotówkę nie bardzo było co w Plusie wybrać zamiast niej,
    póki co czekam na Nokię e7

    W ogóle to jakby e72 miała dotykowy ekran oprócz tej klawiaturki to bym chyba
    już niczego więcej nie potrzebował :)
    Znacznie lepsza od e51 i e71 przynajmniej się nie wyciera jak e71 i nie słuchaj
    bzdur niektórych o slabej jakości wykonania e72 w porównaniu do e71 - to bajki.
    Po roku nie ma śladów użytkowania na obudowie. Nic się nie wytarło nic nie skrzypi.

    --
    gs