  • 1. Data: 2010-11-11 02:11:23
    Temat: Dotykowce to dla większości idiotyzm
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Nie po raz pierwszy spotykam się z wydarzeniem, co ktoś chce coś szybko
    zrobić, a bawi się dotykowcem i wygląda to tak nieudacznie że śmiech
    ogarnia.

    To ja pytam, po co to jest? Ja wim. Dla kasy. Kogo? Wszystkich
    zainteresowanych, tych co to produkują. A z kogo robią durni, oj z
    wielu, z Was! Z Was, dorosłe dzieci.

    Wczoraj jestem na spotkaniu z gościem i na odebraniu projektu testuję z
    właścicielem firmy voip. Dzwonienie, wybieranie, itd. Jak jest?
    Smyrnięcia paluszkiem, patrzenie w ekran kilka sekund zanim coś się
    zrobi? Normalny idiotyzm.

    Ilu z Was idiotów? Oj dużo.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-11-11 02:50:54
    Temat: Re: Dotykowce to dla większości idiotyzm
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Piotr M wrote:
> [...]
    > z właścicielem firmy voip. Dzwonienie, wybieranie, itd. Jak jest?
    > Smyrnięcia paluszkiem, patrzenie w ekran kilka sekund zanim coś się

    Nie pij tyle człowieku.

  • 3. Data: 2010-11-11 07:36:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotr M pisze:
    > Witam.
    >
    > Nie po raz pierwszy spotykam się z wydarzeniem, co ktoś chce coś szybko
    > zrobić, a bawi się dotykowcem i wygląda to tak nieudacznie że śmiech
    > ogarnia.
    taka moda. Długo będzie panować.
    > Ilu z Was idiotów? Oj dużo.
    widać latem, na słońcu.
    ToMasz

  • 4. Data: 2010-11-11 09:13:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 03:11:23 +0100, Piotr M napisał(a):

    /.../

    Nudzi ci się i postanowiłeś potrollować?

    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 5. Data: 2010-11-11 10:18:53
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-11-11 03:50, frank drebin wrote:

    > Nie pij tyle człowieku.

    Rzuciła go kobieta. Też jest dotykowcem a on takich nie lubiiiiii...

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 6. Data: 2010-11-11 10:50:35
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 lis 2010 10:13, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Dnia Thu, 11 Nov 2010 03:11:23 +0100, Piotr M napisał(a):
    >
    > /.../
    >
    > Nudzi ci się i postanowiłeś potrollować?

    Przepraszam Wszystkich, którzy poczuli się urażeni i których obraziłem
    moim postem.

    Miało to być wyrażenie jakiejś opinii, ale poszło w złym kierunku.

  • 7. Data: 2010-11-11 11:03:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotr M pisze:

    > Przepraszam Wszystkich, którzy poczuli się urażeni i których obraziłem
    > moim postem.
    >
    > Miało to być wyrażenie jakiejś opinii, ale poszło w złym kierunku.

    ja w 100% podzielam Twoją opinie, ale wyrażanie jej tutaj to samobójstwo.
    ToMasz

  • 8. Data: 2010-11-11 11:49:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > ja w 100% podzielam Twoją opinie, ale wyrażanie jej tutaj to samobójstwo.

    Na każdej grupie naurąganie sporej części grupowiczów od idiotów byłoby
    samobójstwem. Ale gówniażeria tak ma - wszystko traktuje zerojedynkowo.
    Podrośnie, to zacznie zauważać również odcienie szarości i niuanse dorosłego
    życia. Na razie wszyscy, którzy myślą inaczej są dla niego idiotami - ot,
    taki młody pisiak.
    A wracając do adremu - mnie też się nie podoba, że u operatorów wybór
    tradycyjnych klawiszowców jest bardziej niż skromny, akurat za dwa miesiące
    kończy mi się cyrograf w Play i w ramach przedłużenia chętnie wziąłbym dla
    żony (która ma już serdecznie dosyć swojego dotykowego Viewty) coś
    klawiszowego, Ale wybór jest tylko wśród paskudnych stylistycznie Nokii. No
    i jest jeszcze satarannie ukrywany na ich stronie SE Elm, ale tu żona
    grymasi na jakość klawiatury. Najbardziej jej się podoba design starego SE
    630i. Jakby jeszcze miał jakiś sensowny aparat...
    Dla mnie z kolei aparacik z ~2-calowym ekranikiem jest nie do przyjęcia, jak
    tu już pisałem - największy komfort daje mi wirtualna klawiatura wyświetlana
    na 3-calowym ekranie o nienachalnej rozdzielczości, 240x320 góra 240x400. No
    ale ja to jestem najwyraźniej idiotą.

    idJoteR

  • 9. Data: 2010-11-11 12:11:31
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 lis 2010 12:49, JoteR pisze:
> [...]
    > wyświetlana na 3-calowym ekranie o nienachalnej rozdzielczości, 240x320
    > góra 240x400. No ale ja to jestem najwyraźniej idiotą.

    Dla mnie też ekranik 2" jest czymś już oczywiście za małym, 2.4" już OK.

    Nie nazwałem cie idiotą dlatego że używasz dotykowca, ani nikt nim z
    tego powodu nie jest.
    Idiotyczne jest t,o że używają go ludzi Ci co nie powinni. Np z powodu
    takiego co napisałeś, że jest coraz mniejszy wybór, a ja określiłem też,
    że to robienie idiotów z ludzi przez producentów. Bo aby coś się zaczęło
    sprzedawać musi być jakieś NEW lub całkiem inne. I te całkiem inne nie
    zawsze a i często jest całkiem niepotrzebne. I ludzie wpadają w pułapkę.
    a nie powinni go używać bo im to przeszkadza, ale motywacją jest to że
    go mają.
    I gdy to przeszkadza im samym, to OK, kiedy jest to rozrywką, to OK,
    etc. Ale kiedy poważna osoba w obszarze zawodowym smyra powoli i
    nieudacznie palcem aby coś znaleźć i zrobić, jest już komiczne. Kiedy
    towarzyska grupa ludzi musi przystanąć i poczekać aż ktoś coś wykona w
    telefonie, jest idiotyczne. Kiedy w firmie ludzie czekają, aż
    nieudacznie manager coś znajdzie w telefonie, jest idiotyczne. Kiedy
    ktoś męczy się w autobusie bo palcem nie trafia w co trezba, jest
    idiotyczne, itd. A idiotyzm ten zawdzięczamy marketingu.

  • 10. Data: 2010-11-11 12:18:00
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > ktoś męczy się w autobusie bo palcem nie trafia w co trezba, jest
    > idiotyczne, itd. A idiotyzm ten zawdzięczamy marketingu.

    Wiele osob nie radzi sobie rowniez z tradycyjnymi komorkami a napisanie
    smsa to rzecz nie do przeskoczenia.
    Pewnie, ze ludzie powinni dokonywac swiadomych zakupow, tutaj wspaniale
    widac jak marketing mocno oddzialuje.
    Mysle, ze nia ma potrzeby okreslac ludzi tak czy inaczej - ich wybor.
    Przypuszczam, ze w wielu wypadkach sami w mniejszym lub wiekszym stopniu
    ulegamy marketingowi. Ja na przyklad nie czytam grup dyskusyjnych zanim
    kupie paste do zebow ;]