    From: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przesiadka z E51
    Date: Sun, 14 Nov 2010 16:09:38 +0000 (UTC)

    soonic <x...@o...pl> wrote:
    > dzięki za cenne informacje.

    > Oba głośniki, używam tryb głośnomówiący bardzo często. (ogólnie w E51
    > jakoś cicho słychać, jakość jest słaba). Teraz już po długim czasie
    > użytkowania, można powiedzieć, że się przyzwyczaiłem, ale gdy się
    > przesiadałem z 6233 na E51, to odczucie było takie jak z mercedesa na
    > poloneza jeśli chodzi o sam dźwięk. Życzyłbym sobie takiej jakości
    > dźwięku jak w 6233 (stereo głośniki). Wtedy E51 nadrabiał funkcjonalnością.

    Nie mialem 6233 ale mój stary SE k810i nadal ma zdecydowanie lepszą jakość dźwięku
    w słuchawce w trakcie rozmowy. Lepszą e51, c6 i e72.

    Trybu głośnomówiącego nie używałem i raczej używał nie będę.

    > Ok. czy w takim razie możesz określić jak duża jest różnica gdy dzwoni
    > dzwonek (jeśli używasz jakiejś muzyki do dzwonka)? Porównując E72, C6 i
    > jeśli miałeś kiedyś do czynienia z 6233 to też do niego.

    Postaram się sprawdzić na dniach.

> [...]
    > nie korzystam z internetu (może dlatego, że na E51 nie jest to wygodne),
    > poza tym często (jak sam zwróciłeś uwagę) mogę używać tylko jednej ręki
    > do obsługi telefonu lub napisania smsa, więc mam cały czas dylemat co do
    > wyboru sprzętu. Nie wiem ile to jest czasu "od niedawna", ale możesz
    > jesteś w stanie coś powiedzieć na temat slajdera w C6, czy ma
    > predyspozycje do wyrobienia się, luzy itp. ? Czy użytkownicy ekranów
    > dotykowych jak w C6 (chyba jest to oporowy) byliby w stanie powiedzieć
    > jak obsługuje się taki telefon przy minusowych temperaturach?

    Dotyk w porównaiu z iPhone to totalna klapa. Ale jak na wciskany ekran
    działa troszkę lepiej niż w moich starych htc trinity i htc blueangel.

    Bede miał czas sprawdzić w tym tygodniu ale jeśli nie dam rady czasowo to
    dopiero po 25 listopada. Wytrzymasz tyle? :)
    C6 mam od zeszłej środy :) Więc na pewno niedługo. Ale już widzę, że
    bateria to tak trochę porażka w porównaniu do e72 więc jak to dla Ciebie
    ważne to bierz e72... c6 ładowałem już 2 razy, e72 trzyma mi dzielnie od
    zeszłego poniedziałku:) Podobno w nowym firmware mają poprawić czas pracy na
    bateriach,
    pożyjemy zobaczymy.
    Ja w swojej historii z telefonami zrobiłem może z 5 zdjęć łącznie
    telefonem, kompletnie nie potrzebuję tej funkcjonalności...

    c6 dostałem za złotówkę nie bardzo było co w Plusie wybrać zamiast niej,
    póki co czekam na Nokię e7

    W ogóle to jakby e72 miała dotykowy ekran oprócz tej klawiaturki to bym chyba
    już niczego więcej nie potrzebował :)
    Znacznie lepsza od e51 i e71 przynajmniej się nie wyciera jak e71 i nie słuchaj
    bzdur niektórych o slabej jakości wykonania e72 w porównaniu do e71 - to bajki.
    Po roku nie ma śladów użytkowania na obudowie. Nic się nie wytarło nic nie skrzypi.

    --
    gs