  • 1. Data: 2010-11-10 22:10:54
    Temat: Nokia 6310i - prośba o sprawdzenie czy to może być oryginał
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    Witam,

    Zmęczony wszystkomającymi telefonami szarpnąłem się na "oryginalną"
    nokie 6310i ze sklepu internetowego (z normalną siedzibą) w Holandii.

    Miało być "origineel" i "żadna chińszczyzna", natomiast jestem nieco
    zawiedziony - obudowa nie wygląda na oryginalną.
    - drobne niedoróbki z przodu u góry
    - wyświetlacz jakby nieco przesunięty w prawo - tak jest w oryginale też??
    - lekko niespasowane z boku (z pół mm)

    Mam prośbę do kogoś kto ma oryginał lub handluje takimi telefonikami -
    czy to ma szanse być choćby oryginalny nokiowy refurbish?

    W zestawie jest oryginalna (?) ładowarka nokia (ale nie ta ciężka
    kwadratowa tylko już podłużna impulsowa), karton, naklejka z imeiem i
    płyta dvd do Nokii z... 2009r.

    Kosztowało to 99EUR - mam szanse jeszcze oddać. Oddawać? Znajde coś lepszego?

    Tutaj są fotki ---> http://mabanana.com/nokia

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-10 23:39:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 23:10:54 +0100, Piotr C. napisał(a):

    > obudowa nie wygląda na oryginalną.
    > - drobne niedoróbki z przodu u góry
    > - wyświetlacz jakby nieco przesunięty w prawo - tak jest w oryginale też??
    > - lekko niespasowane z boku (z pół mm)

    Też mi się to nie podoba.
    Ja by mu jeszcze dodał ryflowanie obudowy grubsze niż w oryginale.
    Obudowa chyba faktycznie nie jest oryginalna, ale nowej oryginalnej
    chyba już nigdzie nie kupisz.

    > W zestawie jest oryginalna (?) ładowarka nokia (ale nie ta ciężka
    > kwadratowa tylko już podłużna impulsowa),

    W oryginalnym zestawie jest właśnie taka.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2010-11-11 00:19:05
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał
    > czy to ma szanse być choćby oryginalny nokiowy refurbish?

    "Przesunięcie wyświetlacza" mi się nie podoba. Panel przedni wygląda
    na symetrycznie wytłoczony, więc pojawia się pytanie kto i czym
    lutował wyświetlacz do płyty głównej.
    Ale też nie jestem specjalistą. Miałem zaledwie kilka tych aparatów i
    ze dwa 2 razy zmieniałem obudowy na takie z Allegro i... Wyświetlacz
    był zawsze równo osadzony. No nie, nie jest to obudowa od producenta.
    Te szpary przy baterii i podczerwieni. Fuj! 99 ojro to stanowczo za
    drogo IMHO.

    M.

  • 4. Data: 2010-11-11 10:45:46
    Od: "cdna" <c...@g...pl>

    Piotr C. <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał(a):
    > http://mabanana.com/nokia

    Swojego czasu sporo takich telefonów sprzedawałem/kupowałem i na 100% obudowa
    jest podróbką, ma zbyt wiele niedoróbek. Wrzuć fotę tyłu, ze ściągniętą
    baterią i fotę samej baterii (strona wewnętrzna, tam gdzie styki), może
    będzie dało się powiedzieć coś więcej.

    Z przesunięciem wyświetlacza się nie spotkałem. Może obudowa jest
    niesymetryczna albo była źle wykonana w środku i cała płytka razem z
    wyświetlaczem jest nieco przesunięta?

    Pozdro

  • 5. Data: 2010-11-11 17:37:44
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2010-11-11 11:45, cdna wrote:
    > Wrzuć fotę tyłu, ze ściągniętą
    > baterią i fotę samej baterii (strona wewnętrzna, tam gdzie styki), może
    > będzie dało się powiedzieć coś więcej.

    http://mabanana.com/nokia/DSCF8449.JPG
    Na baterii, na tej owalnej naklejce "2010" i chińskie znaczki (ale
    oryginalne baterie i tak sie robi w chinach teraz).

    > Z przesunięciem wyświetlacza się nie spotkałem. Może obudowa jest
    > niesymetryczna albo była źle wykonana w środku i cała płytka razem z
    > wyświetlaczem jest nieco przesunięta?

    Hmmm teraz myślę że może nie tyle przesunięcie, co ta czarna obwódka na
    ekranie nieco zasłania. Identyczna jak na obudowach z allegro po 10zł...
    :) Tak czy inaczej, sam telefon działa idealnie i jedynie cena by mogla
    byc nizsza.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-11-17 09:18:48
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 11 Nov 2010 00:39:25 +0100, Chris
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
    >Obudowa chyba faktycznie nie jest oryginalna, ale nowej oryginalnej
    >chyba już nigdzie nie kupisz.

    >W oryginalnym zestawie jest właśnie taka.

    ja mam oryginalny zestaw - produkcja 10.2002, kupiony 03.2003 Made in
    Germany i ladowarka w zestawie byla lekka podluzna.

    Moj kumpel podobna, w nieoryginalnej obudowie i byl zadowolony. Pewnie
    obudowa szybciej sie wytrze niz oryginalna. Jak dziala to bedzie
    dzialac.

    A moze by tak napisac petycje do Nokii aby wyprodukowala jeszcze jakas
    partie np. 100 tys sztuk. Mysle, ze byloby wziecie. Mnie do szczescia
    nic wiecej nie jest potrzebne.

    --
    ThinkXtra