  • 1. Data: 2011-04-01 19:00:40
    Temat: przeglądarka DNG
    Od: "sz." <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Może się ktoś natknął, szukam prościutkiej przeglądarki zdjęć w formacie DNG
    (RAW Adobe'a). Nie chodzi mi o jakiś kombajn co obsługuje wiele innych
    formatów (jak Picasa, WLM czy FPV), tylko tego formatu. Może ktoś z Was
    używał i pamięta nazwę...

    pzdr, sz.

  • 2. Data: 2011-04-02 01:13:19
    Temat: Re: przeglądarka DNG
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    sz. wrote:
    > Może się ktoś natknął, szukam prościutkiej przeglądarki zdjęć w formacie DNG

    IrfanView z plug-inem FORMATS.
    www.irfanview.com/plugins.htm
    XnView
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2011-04-02 02:06:34
    Od: "sz." <c...@p...onet.pl>

    > IrfanView z plug-inem FORMATS (...) XnView

    te znam, chodziłoby mi o coś jeszcze zupełnie prostszego, tylko i wyłącznie
    do DNG, coś ala systemowy podgląd obrazków.

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

    pzdr, sz.

  • 4. Data: 2011-04-02 05:06:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    sz. napisa?(a):

    > te znam, chodziłoby mi o coś jeszcze zupełnie prostszego, tylko i wyłącznie
    > do DNG, coś ala systemowy podgląd obrazków.

    http://www.dobreprogramy.pl/FastStone-Image-Viewer,P
    rogram,Windows,12836.html

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2011-04-02 08:13:58
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > te znam, chodziłoby mi o coś jeszcze zupełnie prostszego, tylko i
    > wyłącznie do DNG, coś ala systemowy podgląd obrazków.

    A wyjasnij prosze -- po co chcesz sobie dodawac kolejny program w
    systemie, tylko i wylacznie do przegladania jednego formatu pliku? Skoro
    mozesz miec _jeden_ program, do przegladania _wszystkich_ formatow, po
    co kombinowanie z rozbijaniem sie na dodatkowy -- tylko do jednego
    formatu? Jakis zalazek masochizmu? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2011-04-02 12:26:58
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    > http://www.dobreprogramy.pl/FastStone-Image-Viewer,P
    rogram,Windows,12836.html

    Również bardzo polecam ten program.

  • 7. Data: 2011-04-12 14:32:54
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 1 Apr 2011 21:00:40 +0200
    is the real date, "sz." <c...@p...onet.pl> has written something
    quite wise. But (s)he wasn`t the one.

> [...]
    >(RAW Adobe'a). Nie chodzi mi o jakiś kombajn co obsługuje wiele innych
    >formatów (jak Picasa, WLM czy FPV), tylko tego formatu. Może ktoś z Was

    Zainteresuj się programem Faststone. Nie jest tak prosty i
    wyspecjalizowany, jak wymagasz, ale niewielki, dość szybki i bardzo
    funkcjonalny. Narzędzi ma sporo, ale są one poukrywane tak, że nic nie
    zakłóca przyjemności oglądania. Polecam.

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.