  • 1. Data: 2011-03-31 20:13:10
    Temat: Nowa galeria - Czerwone Wierchy
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Witam Wszystkich!

    Oto coś aby umilić Wszystkim czas, zwłaszcza tym, którzy nie mogą się
    już doczekać lata:

    http://www.tomaszworek.com/gallery-czerwone_wierchy-
    -pl.html

    Wszelkiego rodzaju krytyka mile widziana (a nawet wskazana!!!). Mam
    nadzieję, że galeria Was nie znudzi.

    Aaaaa jeszcze jedno: tych którzy znają Tatry jak własną kieszeń proszę
    o sprawdzenie podpisów, czy gdzieś nie palnąłem gafy, oraz o
    rozszyfrowanie nazw miejsc, które są podpisane po prostu "Czerwone
    Wierchy". Z góry serdeczne dzięki!

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2011-04-01 08:42:51
    Temat: Re: Nowa galeria - Czerwone Wierchy
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

[...]

    Super!. 8 zdjęcie i kilka kolejnych to według mnie jest Krzesanica, a nie Ciemniak
    -
    widok z przełęczy Mułowej. Charakterystyczna stromizna

  • 3. Data: 2011-04-01 10:00:36
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 1 Kwi, 10:42, "Tom" <t...@i...eu> wrote:
    >    Super!. 8 zdjęcie i kilka kolejnych to według mnie jest Krzesanica, a nie
    Ciemniak -
    > widok z przełęczy Mułowej. Charakterystyczna stromizna

    Też mi się tak wydawało, ale chyba to jednak jest Ciemniak (podpieram
    się tutaj Wikipedią):

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciemniak

    W/g mapy ta pionowa ściana rozciąga się jakoś tak pomiędzy Krzesanicą,
    a Ciemniakiem:

    http://www.mapytatr.net/PRODUKTY/MAPY_TAT/ZACHODNI/S
    LICES/zach_i.html

    No chyba, że nie umiem czytać map :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 4. Data: 2011-04-01 10:16:26
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

> [...]

    się tutaj Wikipedią):
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciemniak

    w/g mapy ta pionowa ściana rozciąga się jakoś tak pomiędzy Krzesanicą,

    Pewnie masz rację. Musiałem sie pomylic

  • 5. Data: 2011-04-01 16:29:07
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-31 22:13, Tomasz Worek pisze:
    > Oto coś aby umilić Wszystkim czas, zwłaszcza tym, którzy nie mogą się
    > już doczekać lata:

    Dzięki Tomek - miło się patrzy.

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 6. Data: 2011-04-01 19:01:25
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2011-03-31 22:13, Tomasz Worek wrote:
    > Oto coś aby umilić Wszystkim czas, zwłaszcza tym, którzy nie mogą się
    > już doczekać lata:
    [...]

    Słuchaj Kolego. Tu jest grupa na której dyskutuje się o:
    - jaki obiektyw pożyczyć;
    - który z megazoomów;
    - konwerter NEX;
    - back focus...;
    - Sony... do naprawy;
    - sprzęt foto w niezbyt bezpiecznych okolicach;
    - program do zmniejszania zdjęć;
    itp. itd. (zaczerpnąłem tylko z kilku ostatnich wątków)
    Czyli grupa "sprzętowców"!, a nie artystów... ;-)
    A Ty tutaj wyskakujesz ze zdjęciami?!? Oszalałeś!?? ;-) :-D

    A tak już poważnie...
    Bardzo fajne zdjęcia! Szczególnie, że jest ich kilkanaście fajnych, a
    nie kilkaset takich samych...
    Szczególnie podoba mi się zdjęcie numer 3 - lubię takie "plamy" światła
    wychodzące między chmurami - fajnie na slajdzie wyglądają... ;-)
    Ehhh... aż by się chciało znów w Tatry pojechać... i chyba pojadę! :-)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 7. Data: 2011-04-01 23:28:00
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "syriusz" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    > On 2011-03-31 22:13, Tomasz Worek wrote:

    > Czyli grupa "sprzętowców"!, a nie artystów... ;-)
    > A Ty tutaj wyskakujesz ze zdjęciami?!? Oszalałeś!?? ;-) :-D

    I poza tym wprowadzasz ludzi w błąd, bo wierchy są bardziej zielone niż
    czerwone:-)

    > A tak już poważnie...
    > Bardzo fajne zdjęcia! Szczególnie, że jest ich kilkanaście fajnych, a nie
    > kilkaset takich samych...

    A tu już nie mam nic do dodania i zgadzam się w pełni z tą wypowiedzią:-)

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-04-02 10:05:43
    Od: "robi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqf.googlegroups.com...

> [...]
    > się tutaj Wikipedią):
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciemniak
    >
    > W/g mapy ta pionowa ściana rozciąga się jakoś tak pomiędzy Krzesanicą,

    W/g Wikipedii wygląda na Krzesanicę:
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:HW_Kr
    zesanica.jpg&filetimestamp=20090819225916

    Zazdroszczę fotek i wycieczki.
    Kiedy jest tak ładnie i tak niewiele osób?

    Robert

  • 9. Data: 2011-04-02 12:03:02
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-03-31 22:13:10 +0200, Tomasz Worek <t...@g...com> said:

    > Wszelkiego rodzaju krytyka mile widziana (a nawet wskazana!!!).

    Jaki cel przyświecał artyście w pionowym kadrze 5 i 16?
    Fajnie jest zdjęcie 9.
    A reszta to zwykłe widoczki, które powstają na spacerze.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-04-02 20:52:07
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > A tu już nie mam nic do dodania i zgadzam się w pełni z tą wypowiedzią:-)

    Lubię lubię lubię, fajnie fajnie fajnie, bardzo bardzo bardzo, chciało by się.:)

    marek