  • 1. Data: 2011-03-30 07:39:22
    Temat: Który z megazoomów ?? Pilna podpowiedź potrzebna.
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    1. Fujifilm FinePix HS10
    2.Canon PowerShot SX20 IS
    3.Panasonic Lumix DMC-FZ45
    4. Kodak EasyShare MAX Z990
    5.Nikon Coolpix P100

    Plusy dodatnie chyba znam, potrzebne te ujemne :)
    Dziękuję z góry. A decyzje muszę podjąć do jutra ;(

  • 2. Data: 2011-03-30 08:06:16
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    > 1. Fujifilm FinePix HS10
    > Plusy dodatnie chyba znam, potrzebne te ujemne :)

    opinie uzytkownikow masz tu: http://fujiklub.pl/viewtopic.php?t=8818
    a mozesz tez zerknac tu: http://fujiklub.pl/viewtopic.php?t=8485

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-03-31 08:09:05
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 30 Mar, 10:06, "Grzenio" <g...@a...pl> wrote:

    > opinie uzytkownikow masz tu:http://fujiklub.pl/viewtopic.php?t=8818
    > a mozesz tez zerknac tu:http://fujiklub.pl/viewtopic.php?t=8485
    >
    > pozdrawiam

    Tyle, że na tym forum Adajko banował wszystkich wyrażających się
    negatywnie o HS10.

  • 4. Data: 2011-03-31 09:35:13
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-30 09:39, Nostradamus pisze:
    > 1. Fujifilm FinePix HS10
    > 2.Canon PowerShot SX20 IS
    > 3.Panasonic Lumix DMC-FZ45
    > 4. Kodak EasyShare MAX Z990
    > 5.Nikon Coolpix P100
    >
    > Plusy dodatnie chyba znam, potrzebne te ujemne :)
    > Dziękuję z góry. A decyzje muszę podjąć do jutra ;(

    Fuji sobie odpusc te aparaty maja fatalny software, prawde mowiac nawet
    potrafia zepsuc zdjecie robione z wylaczonymi wszelkimi dopalaczami.

  • 5. Data: 2011-03-31 09:44:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Nostradamus" <l...@h...com> writes:

    > 1. Fujifilm FinePix HS10
    > 2.Canon PowerShot SX20 IS
    > 3.Panasonic Lumix DMC-FZ45
    > 4. Kodak EasyShare MAX Z990
    > 5.Nikon Coolpix P100

    Jak ma być naprawdę _mega_, to SX30...

    MJ

  • 6. Data: 2011-03-31 13:49:27
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Tyle, że na tym forum Adajko banował wszystkich wyrażających się
    > negatywnie o HS10.

    Miałem sobie kupić HS10, ale jak zobaczyłem fotki z niego, to mi od
    razu przeszło - koszmarne ziarno i brak ostrości. Kilka lat używałem
    S9600 byłem nawet zadowolony z niego - ale warunek: TYLKO ISO 100 i
    RAW - w pozostałych przypadkach porażka.

    Pozdrawiam
    Les