  • 21. Data: 2014-03-04 20:32:56
    Temat: Re: protest ukrainski
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 11:12:37 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Dorabianie piździe uszy.

    i z dorobionymi jesteś głuchy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-03-04 20:45:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 4 Mar 2014 19:00:45 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Przeczytaj:
    >http://pl.wikipedia.org/wiki/Gruba_kreska

    Jakoś mnie późniejsze tłumaczenia Mazowieckiego nie przekonują.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2014-03-04 20:58:52
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 20:32:56 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > i z dorobionymi jesteś głuchy
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Przyznaj się ze się bałeś że sierotą zostaniesz.

  • 24. Data: 2014-03-04 21:06:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 11:58:52 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris ultricies
    suscipit urna. Sed pharetra turpis eu scelerisque tincidunt. Nunc
    condimentum semper euismod. Ut at pharetra tortor, id ultricies leo. Nam
    sit amet pharetra nunc. Phasellus auctor egestas dolor, ac luctus leo
    aliquam nec. Aenean at enim nec libero viverra lacinia a in erat. Ut
    fringilla nisi bibendum tempor iaculis. Cras congue risus leo, sit amet
    fermentum erat varius in. Sed lobortis luctus mi vitae ornare. Integer
    pretium eu ante accumsan facilisis. Proin scelerisque ligula mattis nibh
    consectetur, nec mollis felis volutpat. Phasellus cursus eget tortor sit
    amet bibendum. Quisque quis sollicitudin metus.

    Mauris sit amet est in sem fringilla bibendum eu at purus. Vestibulum
    porta euismod massa, in vestibulum lacus vestibulum eget. Etiam at lacus
    odio. Phasellus fermentum fermentum ullamcorper. Nulla ut porta arcu.
    Quisque ligula magna, luctus et ante non, tempus ornare eros.
    Pellentesque tristique lacinia neque ut porttitor. Aenean augue purus,
    tristique at condimentum ut, faucibus sed augue. Etiam vitae turpis quis
    magna laoreet placerat eu aliquet mauris. Donec turpis sem, vestibulum
    porta nulla vitae, pellentesque tristique sem. Vivamus et consectetur
    erat. Suspendisse quis mauris et ligula volutpat placerat. Integer eget
    arcu at diam congue ultricies. Donec lacinia lectus porta felis rutrum
    molestie. Suspendisse posuere risus dui, at ullamcorper metus tempor eu.
    Nunc a nulla lectus.

    Aenean dolor lorem, convallis tincidunt risus non, tristique posuere dui.
    Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per
    inceptos himenaeos. Mauris tortor ante, dictum ut auctor ac, tristique
    sed nulla. Suspendisse potenti. In non lorem elit. Mauris sit amet nulla
    dignissim, vulputate quam at, faucibus risus. Donec vestibulum dapibus
    augue, non ornare ante pulvinar nec. Vivamus et fringilla libero. Nunc
    fermentum orci eu nulla faucibus viverra. Aenean at odio at nisl rutrum
    laoreet.

    Donec tincidunt fermentum sodales. Mauris lobortis orci et tortor luctus
    elementum vel venenatis dolor. Donec sed erat non ipsum sagittis
    condimentum. Ut et gravida magna. Integer tincidunt pulvinar risus non
    dictum. Maecenas eget iaculis nisi, sed scelerisque purus. Donec ut
    aliquam ipsum. Integer vitae tortor rhoncus, accumsan ligula cursus,
    fringilla turpis. Ut at velit sollicitudin, dapibus lorem eget, luctus
    diam. Suspendisse fringilla, risus nec tincidunt suscipit, nisl felis
    gravida lorem, eget elementum nisi odio vitae nunc. Aenean gravida magna
    neque, vitae aliquam nunc iaculis non. Donec eget tellus vel elit
    ultrices convallis ac et erat. Sed mattis ut massa in faucibus. Sed
    blandit nibh felis, vitae iaculis ipsum lacinia vitae. Morbi dapibus
    felis quis dictum viverra.

    Quisque ligula erat, ornare vel magna sed, iaculis placerat dui. Phasellus
    at nibh luctus, euismod felis non, venenatis mi. Nunc euismod lectus et
    massa placerat blandit. Integer ante odio, laoreet eget mauris ac,
    ultrices blandit sapien. Cras malesuada consectetur ligula vel porta.
    Integer blandit, elit sit amet consectetur scelerisque, sapien risus
    eleifend sem, nec volutpat sem leo eget lorem. Quisque eu rutrum nunc,
    sit amet pulvinar dui. Suspendisse potenti. Proin quis convallis ante,
    sit amet aliquam turpis. In hac habitasse platea dictumst. Curabitur a
    diam ornare, sollicitudin sem quis, facilisis elit. Quisque rutrum
    aliquet tellus vitae accumsan. Praesent ornare dolor ut sapien fermentum,
    et consectetur arcu tempus. Vestibulum ac velit orci. Curabitur dictum
    quis est eu egestas. Phasellus consectetur, turpis et ullamcorper congue,
    elit sem tristique risus, pharetra luctus lorem lorem ut tortor.

    > Przyznaj się ze się bałeś że sierotą zostaniesz.

    kogutek, postaraj się bardziej. Za mało zacytowałeś

  • 25. Data: 2014-03-04 21:20:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > To było największe zło, które do dziś się ciągnie.

    szczególnei jak sie nie ma pojęcia o co chodzi i potwarza KŁAMSTWA Kaczorów
    i spółki.

    Imho powinno sie scigać sądownie każego kto używa tego terminu.

  • 26. Data: 2014-03-04 21:21:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Jakoś mnie późniejsze tłumaczenia Mazowieckiego nie przekonują.

    Późniejsze? Przecież tekst jest wprost. To, że Mazowieckiemu coś
    przyczepiono bez sensu podczas kampanii prezydenckiej a on się od tego
    nie odciął nie zmieni faktu, że wyraźnie mowa była o nieprzyjmowaniu
    odpowiedzialności za wybryki komuny:

    ,,Rząd, który utworzę, nie ponosi odpowiedzialności za hipotekę, którą
    dziedziczy. Ma ona jednak wpływ na okoliczności, w których przychodzi
    nam działać. Przeszłość odkreślamy grubą linią. Odpowiadać będziemy
    jedynie za to, co uczyniliśmy, by wydobyć Polskę z obecnego stanu
    załamania"

    To w czasie kampanii prezydenckiej w 1990 roku zrobiono z tego ,,grubą
    kreskę". Zaplecze Mazowieckiego odpowiadało siekierką - o ile
    pamiętasz, bo młody byłeś...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-03-04 21:21:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    com...

    > Powieszeni nie krwawią.

    taaak być może nie musielibyśmy ciebie tutaj znosić...

  • 28. Data: 2014-03-04 21:22:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 20:45:40 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

    > Jakoś mnie późniejsze tłumaczenia Mazowieckiego nie przekonują.

    jakoś mnie późniejsze pomysły tych co chcą słyszeć tylko kawałek jego
    wypowiedzi i to wyrwanej z kontekstu, nie tylko wypowiedzi ale i całej
    sytuacji tym bardziej nie przekonują

  • 29. Data: 2014-03-04 21:22:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > Jakoś mnie późniejsze tłumaczenia Mazowieckiego nie przekonują.

    to nei sa żadne późniejsze wyjaśnienia.

  • 30. Data: 2014-03-04 21:31:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 4 Mar 2014 21:20:50 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >szczególnei jak sie nie ma pojęcia o co chodzi i potwarza KŁAMSTWA Kaczorów
    >i spółki.

    Buahahaha. Daleko mnie do Kaczorów i spółki. Ale słucham, może jeszcze
    się coś ciekawego dowiem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280