  • 31. Data: 2009-06-24 15:35:09
    Temat: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Jarek Ossowski
    z dnia: 2009-06-24 16:31:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na opakowaniu startera wyraźnie stoi, że pełna aktywacja następuje po wykonaniu
    > pierwszego połączenia (!!!!ALE NIE INTERNETOWEGO!!!!). Trzeba czytać zamiast się
    > błaźnić i ośmieszać na grupach...
    <rotfl>
    pierwsze połączenie to jest, ale z BOK ERY i jest za free

    proponuję zamiast się cyt."...błaźnić i ośmieszać na grupie..." to
    sprawdzić jak to _naprawdę_ wygląda

    a wygląda to w ten sposób, że dzwonisz na _dowolny_ numer, a i tak łączy
    Cię z BOKiem i automat mówi "witamy w systemie Era Tak-Tak...", nawet
    dla BC opłata = 0PLN

    nie wspomnę, że każde rozłączenie sesji GPRS i ponowne połączenie
    kosztuje nadal 30gr (i wtedy to już _na pewno_ nie ma nic wspólnego z
    połączeniem głosowym, ale ja to się pewnie nie znam, tylko uruchamiałem
    ponad setkę kart BC ;])

    Paweł

  • 32. Data: 2009-06-24 15:36:30
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Jarek Ossowski
    z dnia: 2009-06-24 16:58:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uuuuuu stary ale się zbłaźniłeś... Skoro zgłosiłeś reklamację to mają 30 dni na
    > jej rozpatrzenie więc nie pogrążaj się już tylko przeproś i wyjdź...
    no jasne, 30 dni i dalej kradną :] nie wiem kto się błaźni ja czy ERA?
    niech Era przeprosi zwróci kasę i więcej tego nie robi

    Ty pracujesz w Erze??

    Paweł

  • 33. Data: 2009-06-24 15:47:44
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Jarek Ossowski
    z dnia: 2009-06-24 16:56:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > KŁAMIESZ! Skoro nawiązałeś połączenie przy użyciu pakietowej transmisji danych
    > to znaczy, że celem jego nawiązania wysłałeś dane do serwera operatora, który na
    > to odpowiedział i przesłał do Twojej maszyny odpowiednią paczkę danych, żeby ona
    > wiedziała, że połączenie powiodło się. W związku z tym musiało być wyjście
    > danych i wejście czyli OUT oraz IN. Tak więc przestań w końcu kłamać tylko
    > przyznaj się otwarcie do swojej niewiedzy i bezpodstawnego pieniactwa.
    kolejny <rotfl>
    teraz to Ty się zbłaźniłeś protokół UDP nie ma potwierdzania pakietów i
    "maszyna" nie wie czy pakiet doszedł czynie, bo g... ją to obchodzi

    kolejny co zna tylko TCP/IP :D

    cyt.
    "...Tak więc przestań w końcu kłamać tylko przyznaj się otwarcie do
    swojej niewiedzy i bezpodstawnego pieniactwa..."

    nie wiedziałem, że tyle chamstwa może być w człowieku co g... wie :D

    i wszystkie te posty jakie merytoryczne są... jak dobrze tłumaczą
    dlaczego jedna kilkuset _bajtowa_ sesja GPRS kosztuje w BC 30gr?

    a nawet jakbyśmy słali po TCP/IP to sesja powinna kosztować 6gr ani 30gr

    a teraz specjalnie dla Ciebie
    z regulaminu BC
    cyt.
    ...od momentu wykonania pierwszego połaczenia wychodzacego, np.
    APN, połaczenia głosowe, SMS...

    ...przeprosi i wyjdź...

  • 34. Data: 2009-06-24 15:57:21
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Jarek Ossowski
    z dnia: 2009-06-24 16:51:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale iTak-Tak obsługuje...
    noooo... a sprawdzałeś co pokazuje dla BC czy tylko zgadujesz? :]

    cyt. "...przyznaj się do swojej niewiedzy, przeproś i wyjdź..."

    Paweł

  • 35. Data: 2009-06-24 16:02:07
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Jarek Ossowski
    z dnia: 2009-06-24 16:50:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Następny inteligent twierdzący, że wypłaca pensję pracownikowi PTC.
    nieee... pensje pracowników PTC są wypłacane ze środków zarobionych na
    zbieraniu śmieci, a kasa zarobiona na kartach SIM idzie na pensje MPO...
    przecież to normalne jest w świecie biznesu <rotfl>

    Paweł

  • 36. Data: 2009-06-24 16:09:46
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Jarek Ossowski
    z dnia: 2009-06-24 16:39:
    > Ale oczywiście nie przyjmujesz do wiadomości, że coś Ci się mogło
    > podczas tej sesji zacząć aktualizować (program antywirusowy, system
    > itp.) lub po prostu masz jakiś szajz w komputerze, który Ci wysyła i
    > pobiera sporo danych bez Twojej wiedzy? Rozumiem, że zanim wysłałeś
    > ten post sprawdziłeś czy w danej chwili nic Ci sie nie zaczęło
    > aktualizować, sprawdziłeś swojego kompa pod kierunkiem wirusów,
    > trojanów, spyware itp.?
    nigdzie nie napisałem, że wkładam ją do _kompa_, ale do tego trzeba
    umieć czytać...

    poza tym nie wiem czy ktoś potrafi napisać wirusa, trojana, lub spyware
    na procesor AVR, ale pewnie nadal się nie znam ;)

    qrde dawno się tak nie uśmiałem, jak czytając tego "...pieniacza...",
    który nie wyszedł poza komputer z Windowsem i protokół TCP/IP

    propozycja dla Ciebie: uruchom jakiegoś BC ahhh... nawet w tym swoim
    kompie... bez "szajzu" ;) są programy co potrafią sprawdzić ile danych
    nadano/ile odebrano (nawet choćby Ery) i wtedy "...przeproś i wyjdź..."

    pominę fakt, że sprawa dotyczy ponad setki kart, ale pewnie włożyłem je
    w ponad setkę kompów z "szajzem"... co by to nie było ;)

    Paweł

  • 37. Data: 2009-06-25 08:41:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > czy ja gdzieś napisałem, że to po TCP/IP??
    > proponuję poczytać o UDP :]

    A zagwarantujesz ze w druga strone absolutnie nic nie leci ?
    Internet jest wielki :-)

    A i tak do nawiazania polaczenia pewnie pare bajtow w druga strone
    leci, i to moze nawet poza IP.

    J.

  • 38. Data: 2009-06-25 08:42:56
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Paweł Gąska
    z dnia: 2009-06-21 15:52:
    > zgłoszone do BOKu (zero odpowiedzi na razie, tylko automat)
    sprawa się rozwija ;)
    dostaliśmy odpowiedź, że nie mogą "zająć stanowiska", bo w zgłoszeniu
    nie ma numerów kart (pomimo tego, że są nawet w odpowiedzi "konsultanta"
    na zgłoszenie <lol>)

    co więcej zażądali od nas cyt. * hasła abonenckiego lub kod PUK bądź
    EraKodu.

    ktoś mi może wyjaśnić, na co im nasze kody PUK, bo jeżeli mieliby je
    znać, to po co są zaklejone w taki sposób, żeby osoby postronne nie
    mogły ich odczytać?

    całą sprawa zaczyna się nadawać do gazety jakiejś :D

    Paweł

  • 39. Data: 2009-06-25 09:43:57
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Paweł Gąska
    z dnia: 2009-06-25 10:42:
> [...]
    > mogły ich odczytać?
    >
    > całą sprawa zaczyna się nadawać do gazety jakiejś :D
    ze strony ERY:
    cyt.
    "Chcąc podkreślić, jak istotny jest dla nas najwyższy poziom obsługi
    klientów, składamy naszym abonentom cztery obietnice:
    1. Wystarczy jeden kontakt
    Niezależnie od tego, z jaką sprawą zgłosi się do nas klient, zostanie
    ona rozwiązana podczas jednej rozmowy lub wskazany zostanie termin jej
    załatwienia."

    no to czekamy drugi raz na ten "pierwszy" kontakt :]

    a tu z regulaminu (ERA)
    cyt.
    "Za skutki wynikające z używania karty SIM lub skorzystania z uprawnień
    określonych w Umowie lub w Regulaminie, a powstałe w związku ze
    znajomością przez osoby trzecie Kodu PIN, Kodu PUK, Hasła lub Erakodu,
    wyłączną odpowiedzialność ponosi Abonent."

    ciekawe, więc w jakim celu potrzebne im są informacje o
    naszych PUKach, hasłach i EraKodach??

    Paweł

  • 40. Data: 2009-06-25 09:53:18
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2009-06-25 10:41:
    > A zagwarantujesz ze w druga strone absolutnie nic nie leci ?
    > Internet jest wielki :-)
    >
    > A i tak do nawiazania polaczenia pewnie pare bajtow w druga strone
    > leci, i to moze nawet poza IP.
    ok, widzę, że niektórzy są uparci, ale dobra odkładamy naszą wiedzę :]
    na bok i zakładamy następujący scenariusz:

    otwieramy sesję, leci parę bajtów od nas i "parę bajtów w drugą stronę
    poza IP"

    zadanie matematyczne dla 1 klasy podstawówki, jaki powinie być koszt tej
    sesji?
    odp: 3gr/100kB w jedną mańkę i 3gr/100kB w drugą = 6gr? buuu! błąd!! dla
    ERY 3+3=29 :]

    no chyba, że założymy, że te "parę bajtów poza IP(??)" to jest 1MB <lol>

    pomijam fakt, że jeszcze niedawno taka sama sesja kosztowała 3gr. na co
    mamy dowody, urządzenia się nie zmieniły (nie ściągają "potajemnie"
    updatów antyvirów, nie mają trojanów, etc.)

    ale pewnie znowu ktoś mi każe przepraszać i wyjść ;)

    najlepsze jest to, że nikt tego nie sprawdził, tylko wszyscy dywagują
    teoretycznie... a ERA "trzepie" kasę :]

    Paweł