  • 1. Data: 2009-06-21 09:09:15
    Temat: problem z bramką email<>sms Plusa
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Ostatnio często dostaję zwrotkę jak wysyłam smsa na
    +...@t...plusgsm.pl
    Komunikat jest jak niżej:

    This message was created automatically by mail delivery software (Exim).
    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
    pipe to |/home/smsdeliv/send_sms_4.0.pl -m
    generated by s...@t...plusgsm.pl
    Child process of address_pipe transport (running command
    "/home/smsdeliv/send_sms_4.0.pl -m") was terminated by signal 25 (File size
    limit exceeded)
    ------ This is a copy of the message, including all the headers. ------

    Przy czym zawartoś melja jest txt nie html, tekstu jest na 100% poniżej 160
    znaków, nie ma polskich liter.
    Macie jakis pomysł o co mu chodzi?
    Przem

  • 2. Data: 2009-06-21 16:21:22
    Temat: Re: problem z bramką email<>sms Plusa
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    > ------ This is a copy of the message, including all the headers. ------
    >
    > Przy czym zawartoś melja jest txt nie html, tekstu jest na 100% poniżej

    Spróbuj wpisywać adres bez "+" na początku. 4...@t...plusgsm.pl
    Moze zbyt długie chcesz te smsy wysyłać to system ci je blokuje...
    Przeciez jest bramka www.text.plusgsm.pl lub www.text.plusgsm.pl/sms

  • 3. Data: 2009-06-23 18:29:15
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Spróbuj wpisywać adres bez "+" na początku. 4...@t...plusgsm.pl

    Kurcze, od "zawsze z + używam bez problemu.

    > Moze zbyt długie chcesz te smsy wysyłać to system ci je blokuje...

    No właśnie nie, ostatnio zablokował tekst:

    "jedziesz? czekac na Ciebie?
    P."

    No kurcze nie ma bata, żeby był za długi.

    > Przeciez jest bramka www.text.plusgsm.pl lub www.text.plusgsm.pl/sms

    no jest, ale łatwiej wysłać mejla z OE korzystając z książki adresowej :)
    Przem