eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta
    Blueconnect
    Date: Thu, 25 Jun 2009 11:53:18 +0200

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2009-06-25 10:41:
    > A zagwarantujesz ze w druga strone absolutnie nic nie leci ?
    > Internet jest wielki :-)
    >
    > A i tak do nawiazania polaczenia pewnie pare bajtow w druga strone
    > leci, i to moze nawet poza IP.
    ok, widzę, że niektórzy są uparci, ale dobra odkładamy naszą wiedzę :]
    na bok i zakładamy następujący scenariusz:

    otwieramy sesję, leci parę bajtów od nas i "parę bajtów w drugą stronę
    poza IP"

    zadanie matematyczne dla 1 klasy podstawówki, jaki powinie być koszt tej
    sesji?
    odp: 3gr/100kB w jedną mańkę i 3gr/100kB w drugą = 6gr? buuu! błąd!! dla
    ERY 3+3=29 :]

    no chyba, że założymy, że te "parę bajtów poza IP(??)" to jest 1MB <lol>

    pomijam fakt, że jeszcze niedawno taka sama sesja kosztowała 3gr. na co
    mamy dowody, urządzenia się nie zmieniły (nie ściągają "potajemnie"
    updatów antyvirów, nie mają trojanów, etc.)

    ale pewnie znowu ktoś mi każe przepraszać i wyjść ;)

    najlepsze jest to, że nikt tego nie sprawdził, tylko wszyscy dywagują
    teoretycznie... a ERA "trzepie" kasę :]

    Paweł