  • 21. Data: 2009-06-22 14:32:20
    Temat: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał
    > czepialstwa ciąg dalszy:
    > tak, nie jestem pewien czy ERA rozlicza pakiety IN i OUT sumarycznie czy
    > oddzielnie,

    Zatem zajrzyj do warunków świadczenia usługi - tam jest to napisane na
    pewno. A przynajmniej powinno być. Jeśli nie, możesz to pewnie uznać za
    podstawę swojej reklamacji.

    > bo do tej pory nie było to nam potrzebne i jeszcze niedawno nie było w
    > ogóle tego problemu

    Czyli przez 2 lata korzystaliście z usługi nieświadomie? :P

    > tego się właśnie obawiamy, dlatego zapytałem czy ktoś już to przerabiał,
    > bo na moje oko "rżną" wszystkich użytkowników BC, tylko Ci jeszcze tego
    > nie wiedzą, bo ile osób sprawdza ile danych przesłało/przetransferowało(*)
    > i ile zostali obciążeni po każdej sesji?

    W zwykłym TakTak-u ponad rok temu wszystko było OK. Dlatego podejrzewam, że
    jednak Ci się coś zwyczajnie pomyliło o co może nie być trudno, jeśli
    przyznajesz się do niewiedzy na temat sposobu rozliczania (in/out razem czy
    oddzielnie).

    No ale poczekajmy na odpowiedź z BOA...

    M.

  • 22. Data: 2009-06-22 14:54:54
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Maciek
    z dnia: 2009-06-22 16:32:
> [...]
    > że jednak Ci się coś zwyczajnie pomyliło o co może nie być trudno, jeśli
    > przyznajesz się do niewiedzy na temat sposobu rozliczania (in/out razem
    czepiasz się straszliwie, gdyby _jedyny_ błąd to było naliczenie sesji
    IN i OUT oddzielnie to powinni zabrać 6gr, a nie 29gr (pomijając fakt,
    że u nas nie ma sesji IN :])

    aż sprawdziłem jak było dawniej, przed mniej więcej miesiącem (dwoma,
    trzema, pięcioma... przed rokiem nie chciało mi się sprawdzać) sesja
    kosztowała 3gr sprawdzone z logów urządzeń, a nie z regulaminu

    czyli czytanie regulaminu i inne Twoje czepialstwo nie ma nic wspólnego
    z meritum naszego problemu

    resumując: ERA źle nalicza opłaty (dziś też sprawdzone na kolejnych
    kartach) chyba zatrudnimy specjalną osobę do sprawdzania rozliczeń z Erą :/

    > No ale poczekajmy na odpowiedź z BOA...
    chyba ruski miesiąc będziemy czekać, jakby to był prosty _nasz_ błąd
    (np. nieprzeczytanie regulaminu(*)) to już dawno mielibyśmy odpowiedź, a
    tu cisza...

    (*) a może to jest jakaś kara Ery za to, że czytaliśmy go niedokładnie??
    ;) tylko kto wykablował, że nie nauczyliśmy się ich regulaminu na
    pamięć?? może niejaki Maciek ;)

    Paweł

  • 23. Data: 2009-06-23 08:02:52
    Od: Silos <c...@g...com>

    Zadzwon do Waiissa do Zetki, ostatnio siedzi w temacie komorkowym :)

  • 24. Data: 2009-06-24 11:44:57
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Silos
    z dnia: 2009-06-23 10:02:
    > Zadzwon do Waiissa do Zetki, ostatnio siedzi w temacie komorkowym :)
    sprawa zgłoszona do Weiss'a i do UOKiKu
    BOK Ery nadal milczy

    Paweł

  • 25. Data: 2009-06-24 14:31:59
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > to też już przechodziliśmy <lol>

    Na opakowaniu startera wyraźnie stoi, że pełna aktywacja następuje po wykonaniu
    pierwszego połączenia (!!!!ALE NIE INTERNETOWEGO!!!!). Trzeba czytać zamiast się
    błaźnić i ośmieszać na grupach...

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

    Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
    dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

  • 26. Data: 2009-06-24 14:39:39
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    > przykład ode mnie:
    > - cennik BC mówi, że sesja GPRS kosztuje mnie 3gr/100kB
    > włączamy modem z nowiutką, prosto z salonu, kartą BC Starter
    > i od razu sprawdzamy stan konta... co powinno być 25PLN?? tak tylko w > Erze
    ;) jest już tylko 24.71 wow!

    Ale oczywiście nie przyjmujesz do wiadomości, że coś Ci się mogło podczas tej
    sesji zacząć aktualizować (program antywirusowy, system itp.) lub po prostu masz
    jakiś szajz w komputerze, który Ci wysyła i pobiera sporo danych bez Twojej
    wiedzy? Rozumiem, że zanim wysłałeś ten post sprawdziłeś czy w danej chwili nic
    Ci sie nie zaczęło aktualizować, sprawdziłeś swojego kompa pod kierunkiem
    wirusów, trojanów, spyware itp.?

  • 27. Data: 2009-06-24 14:50:43
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    > a stać go z czyjej kasy?? jego pensja nie jest wypłacana z dochodów
    > m.in. z kart BC??

    Następny inteligent twierdzący, że wypłaca pensję pracownikowi PTC.

  • 28. Data: 2009-06-24 14:51:43
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    > iboa nie obsługuje prepaidów, a boa dla BC nie pokazuje transferu
    > danych

    Ale iTak-Tak obsługuje...

  • 29. Data: 2009-06-24 14:56:57
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    > czepiasz się straszliwie, gdyby _jedyny_ błąd to było naliczenie
    > sesji IN i OUT oddzielnie to powinni zabrać 6gr, a nie 29gr
    > (pomijając fakt, że u nas nie ma sesji IN :])

    KŁAMIESZ! Skoro nawiązałeś połączenie przy użyciu pakietowej transmisji danych
    to znaczy, że celem jego nawiązania wysłałeś dane do serwera operatora, który na
    to odpowiedział i przesłał do Twojej maszyny odpowiednią paczkę danych, żeby ona
    wiedziała, że połączenie powiodło się. W związku z tym musiało być wyjście
    danych i wejście czyli OUT oraz IN. Tak więc przestań w końcu kłamać tylko
    przyznaj się otwarcie do swojej niewiedzy i bezpodstawnego pieniactwa.

  • 30. Data: 2009-06-24 14:58:50
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    > sprawa zgłoszona do Weiss'a i do UOKiKu
    > BOK Ery nadal milczy

    Uuuuuu stary ale się zbłaźniłeś... Skoro zgłosiłeś reklamację to mają 30 dni na
    jej rozpatrzenie więc nie pogrążaj się już tylko przeproś i wyjdź...