  • 1. Data: 2009-06-21 07:08:57
    Temat: Gdzie najtańsze połączenia do Włoch ?
    Od: "missmagicp" <e...@g...pl>

    Witam,
    miałam abonament w plusie (biznes klasa 50)+ "Wybrany kierunek międzynarodowy"
    za 2zł miesięcznie, na telefony komórkowe do Włoch za 1,22 zł.
    W której sieci przy abonamencie/mixie/karcie 50-60 zł miesięcznie są najtańsze
    połączenia do Włoch ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-21 07:24:28
    Temat: Re: Gdzie najtańsze połączenia do Włoch ?
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 21 Cze, 09:08, "missmagicp" <e...@g...pl> wrote:

    > W której sieci przy abonamencie/mixie/karcie 50-60 zł miesięcznie są najtańsze
    > połączenia do Włoch ?

    Heyah 59groszy.

  • 3. Data: 2009-06-21 09:38:18
    Od: osiek <o...@g...pl>

    missmagicp pisze:
> [...]
    > za 2zł miesięcznie, na telefony komórkowe do Włoch za 1,22 zł.
    > W której sieci przy abonamencie/mixie/karcie 50-60 zł miesięcznie są najtańsze

    troche inaczej: wdzwaniany VoIP, koszt takiego połączenia poniżej 20gr

  • 4. Data: 2009-06-21 09:58:57
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 21 Cze, 11:38, osiek <o...@g...pl> wrote:

    > troche inaczej: wdzwaniany VoIP, koszt takiego połączenia poniżej 20gr

    Który voip ma komórki do italii za 20gr?

  • 5. Data: 2009-06-21 18:07:54
    Od: osiek <o...@g...pl>

    raz-dwa-trzy pisze:

    > Który voip ma komórki do italii za 20gr?
    mea culpa :) umknęlo mi iż ma to być na komórki. W takim razie
    faktycznie chyba heyah... jeszcze 44gr a od poczatku lipca (5?) 59

  • 6. Data: 2009-06-21 22:37:53
    Od: "MarcinK" <...@...pl>

    > W której sieci przy abonamencie/mixie/karcie 50-60 zł miesięcznie są
    > najtańsze
    > połączenia do Włoch ?

    W taryfie Nowa Era 80 i każdej wyższej