  • 1. Data: 2009-06-21 11:16:47
    Temat: bezpłatne odbieranie rozmów w roamingu w 80 krajach?
    Od: "AJ" <a...@o...pl>

    Witam,
    Czy ten telefon mogę kupić u jakiegoś polskiego opa?
    http://technowinki.onet.pl/1,356,1993116,1,wiadomosc
    .html

    AJ

  • 2. Data: 2009-06-22 08:52:40
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "AJ" <a...@o...pl> napisał
    > Czy ten telefon mogę kupić u jakiegoś polskiego opa?

    Travel SIM? To chyba tylko na Allegro i nie telefon ale samą kartę sim. A
    telefon wygląda na zwykłego chińczyka. Weź także po uwagę, że numer na tej
    karcie nie będzie z polskiej sieci.

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-06-22 09:59:09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > Travel SIM? To chyba tylko na Allegro i nie telefon ale samą kartę sim.
    > A telefon wygląda na zwykłego chińczyka. Weź także po uwagę, że numer na

    http://www.core-tel.home.pl/ sprzedają również na Allegro.
    Darmowe przychodzące ma Explorer (rebrand travelSIMa z numerem
    estońskim) oraz Passport z numerem brytyjskim.

    Było tego dużo więcej, ale pobankrutowało (prawdopodobnie z powodu
    konkurencji ze strony "narodowych" SIMów z euroroamingiem): liczne
    brandy z numerami UK-Wyspa Man dostarczane przez firmę Callkey, 09 z
    Islandii (padł w ramach tamtejszego kryzysu, miał darmowe przychodzące w
    największej liczbie krajów bodajże ok 110) oraz ostatnio United Mobile
    (nry z Liechtensteinu i UK-Jersey). Dlatego też radziłbym nie ładować
    zbyt dużą kwotą. Ponadto, warto sprawdzić stawki w porównaniu z
    roamingiem na SIMach krajowych - w niektórych krajach może być taniej
    roamować "normalnie" (nie mam na myśli darmowych przychodzących) :-).

    Przemek