eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    From: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta
    Blueconnect
    Date: Wed, 24 Jun 2009 16:39:39 +0200

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h1ldu3$7u5$1@news.onet.pl...
    > przykład ode mnie:
    > - cennik BC mówi, że sesja GPRS kosztuje mnie 3gr/100kB
    > włączamy modem z nowiutką, prosto z salonu, kartą BC Starter
    > i od razu sprawdzamy stan konta... co powinno być 25PLN?? tak tylko w > Erze
    ;) jest już tylko 24.71 wow!

    Ale oczywiście nie przyjmujesz do wiadomości, że coś Ci się mogło podczas tej
    sesji zacząć aktualizować (program antywirusowy, system itp.) lub po prostu masz
    jakiś szajz w komputerze, który Ci wysyła i pobiera sporo danych bez Twojej
    wiedzy? Rozumiem, że zanim wysłałeś ten post sprawdziłeś czy w danej chwili nic
    Ci sie nie zaczęło aktualizować, sprawdziłeś swojego kompa pod kierunkiem
    wirusów, trojanów, spyware itp.?

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

    Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
    dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.