  • 11. Data: 2011-04-21 02:31:09
    Temat: Re: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

    > bo byla noc, wiedzialem ze czeka mnie objezdzanie polzapor a ze ja z
    > tych paranoicznych to sprawdzalem bardzo dokladnie czy moge objechac a
    > poza tym jak jest fefnascie swiatelek trzeba rozroznic ktore stoja a
    > ktore sie ruszaja

    Hm... to jak odróżniasz auta z przeciwka od latarni i sygnalizacji? ;)

  • 12. Data: 2011-04-21 09:29:05
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Calkiem odwrotnie - rozsadnym trzeba byc, tepaki czekaja pare minut
    > nie wiadomo na co :-)

    Jestes kolejnym interenetowym idiota. Mam nadzieje, ze nigdy cie
    czlowieczku nie spotkam na drodze. A jak spotkam to tym gorzej
    dla ciebie...

  • 13. Data: 2011-04-21 09:31:38
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał

    > trzeba byc?
    > ja ominalem raz rogatki ale zanim to zrobilem, wylazlem z samochodu,
    > wlazlem na srodek torow i wypatrywalem swiatelek z dobre pol minuty.
    > dopiero jak sie upewnilem to ominalem jednoczesnie sprawdzajac ponownie
    > podczas przejezdzania czy znaniecka mi cos sie nie pojawilo na torach.
    > rogatki byly uszkodzone i stalem kilka minut - gwoli wyjasnienia.

    Jakim tepakiem? Pewnie duzym tepakiem.

    Ale wystarczy popatrzec na debili drogowych. Pedza przez miasto 100 km/h
    Wyprzedzaja na podwojnej ciaglej, a potem widzi ich sie w rowach.

    Mysla, ze sa swietnymi kierowcami, a nieustanie gniota pedal hamulca, bo
    nie potrafia hamowac biegami - nie potrafia normalnie jezdzic.
    Sa kierowcami amatorami, bez wyobrazni, bez mozgu.

  • 14. Data: 2011-04-21 09:45:18
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Mysla, ze sa swietnymi kierowcami, a nieustanie gniota pedal hamulca, bo
    nie potrafia hamowac biegami - nie potrafia normalnie jezdzic.
    Sa kierowcami amatorami, bez wyobrazni, bez mozgu.

    =================

    Myślisz, że Hołowczyc i Kubica są amatorami, bo używają hamulca?

  • 15. Data: 2011-04-21 10:02:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Jestes kolejnym interenetowym idiota. Mam nadzieje, ze nigdy cie
    > czlowieczku nie spotkam na drodze. A jak spotkam to tym gorzej
    > dla ciebie...

    Tylko uważaj, bo jak J.F. wyjmie emotikonkę, to zabije cię śmiechem....

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 16. Data: 2011-04-21 10:05:52
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    > Z samochodu nie bylo wystarczajacej widocznosci ? W koncu to nie
    > Francja, ile pociag moze miec - 40m/s ?
    >
    > J.

    a wiesz jaką drogę hamowania ma pociąg? Odpowiem Ci że wynosi ona
    kilkaset metrów 800 i więcej zależy od prędkości oczywiście. Dla 40m/
    s będzie znacznie dłuższa. Wyobraź sobie że ludzie z workiem
    plastykowym będą szli wzdłuż torów i na przestrzeni kilometra zbierali
    Twoje rozrzucone bebechy

  • 17. Data: 2011-04-21 10:20:40
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.04.2011 22:56, Michał Gut pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,94679
    31,Dwa_pociagi_uderzyly_w_samochod.html

    > Kobieta kierująca audi wjechała na tory zamknięte półrogatkami. W
    > samochód uderzył pociąg towarowy, audi zostało odrzucone na drugi pas
    > torów, wtedy na samochód najechał pociąg InterCity. - Kierująca
    > samochodem zginęła na miejscu

    Usłyszała o Nagrodzie Darwina i koniecznie chciała ją zdobyć.

    Udało się.

  • 18. Data: 2011-04-21 10:52:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Hm... to jak odróżniasz auta z przeciwka od latarni i sygnalizacji? ;)
    tamto miejsce jest charakterystyczne (ulica patriotow w warszawie). sa 2
    jezdnie a po srodku szeroki pas zieleni i tory. do odroznienia sa swiatla
    budynkow i skrzyzowania od swiatel zblizajacej sie ciuchci

  • 19. Data: 2011-04-21 10:55:40
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ale wystarczy popatrzec na debili drogowych. Pedza przez miasto 100 km/h
    > Wyprzedzaja na podwojnej ciaglej, a potem widzi ich sie w rowach.

    ale statystycznie jakie jest prawdopodobienstwo przejechania bezpiecznie
    przez zamkniete zapory z powodu nadjezdzajacego pociagu a jakie z powodu
    nadmiernej predkosci - nawet zapierdzielania 130kmph w miescie?

    przejezdzajac zapory masz prawie 100% pewnosci ze cie maznie solidnie.
    i o to mi chodzi... to czyste samobojstwo.
    no wlasnie.. moze to faktycznie jeszcze samobojstwo moglo byc

  • 20. Data: 2011-04-21 10:57:14
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Usłyszała o Nagrodzie Darwina i koniecznie chciała ją zdobyć.
    >
    > Udało się.

    lepsza jest anegdota o magazynie w ktorym pracownicy poczuli gaz. wezwali
    gazownikow,a ze pracownicy wy;laczyli prad w calym obiekcie to bylo ciemno
    jak w .... . Gazownicy wiec w akcie napadu intelektualnego przyswiecili
    sobie zapalniczka.
    ciekawe czy to prawdziwe ale znajac mozliwosci ludzi tak