  • 1. Data: 2011-04-20 16:04:27
    Temat: Odp: 1.9 dci - dymi i słaby
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu środa, 20 kwietnia 2011, 15:54:40 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:

    > Samochód dymi i momentami, a często prawie cały czas słaby czasem zapala
    > się komunika: fault in fuel injection
    > 1. wymieniona Turbina
    > 2. Zostały wymienione pierścienie i oczywiście to co się z tym wiąże
    > 3. Została wyczyszczona turbina i coś tam w niej wyważone
    > 1. EGR?
    > 2. Przepływomierz?
    > 3. Wtryski?
    >
    > Jak to sprawdzić

    'fault in fuel injection' oznacza mniej wiecej 'problem z wtryskami'.

    pozdr
    AA

  • 2. Data: 2011-04-20 16:14:11
    Temat: Re: 1.9 dci - dymi i słaby
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-04-20 16:04, Adam Adamaszek pisze:

    > 'fault in fuel injection' oznacza mniej wiecej 'problem z wtryskami'.

    Bzdura...
    Może oznaczać problem z czymkolwiek co ma wpływ na sterowanie pracą silnika.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2011-04-20 16:38:10
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 20 Kwi, 16:14, RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote:

    > Bzdura...
    > Może oznaczać problem z czymkolwiek co ma wpływ na sterowanie pracą silnika.

    Nie pisalem, ze wiem, w czym problem - pisalem, co oznacza 'fault in
    fuel injection', bo zakladajacy watek nie dal do zrozumienia, ze
    rozumie komunikat - wrecz przeciwnie.

    pozdr
    AA

  • 4. Data: 2011-04-20 19:16:31
    Temat: Re: Odp: 1.9 dci - dymi i słaby
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-20 16:04, Adam Adamaszek wrote:
    > 'fault in fuel injection' oznacza mniej wiecej 'problem z wtryskami'.

    Owszem, ale u mnie pojawił się np. gdy padł czujnik położenia wału...

    w 2.2dci.