  • 21. Data: 2012-06-21 12:01:32
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" napisał w wiadomości grup

    > gość na mnie nawrzeszczał
    > że mam tam nie stawać bo on nie może swojego drugiego samochodu
    > zaparkować.

    I za to jak najbardziej należy mu się kara. Bo złom trzymać na parkingu jak
    najbardziej ma prawo, ale oczekiwanie, że tylko jemu będzie wolno obok tego
    złomu parkować to już chamstwo.

    Na szybko widzę dwie opcje:
    1. Pogadać ze strażą miejską (w siedzibie się dowiesz kto jest przydzielony
    do tego rejonu i kiedy ma dyżury) pogadaj normalnie jak człowiek z
    człowiekiem, że stoi tam truchło i gdy kiedyś będzie chciał go odholować to
    jak najbardziej się przesuniesz, ale tymczasem nie widzisz powodu by tam nie
    parkować. Jeśli trafisz na kumatego to jak gościu kiedyś zadzwoni po SM to
    ten już będzie wiedział o co chodzi i choć go nie oleje (bo jeśli jest
    wezwanie to nie może) to na miejscu mu łopatologicznie wytłumaczy, że w
    zasadzie on nie widzi problemu poza truchłem zaparkowanym na trawniku i czy
    ktoś za to chce mandat.
    2. Za każdym razem jak widzisz dwa samochody jeden za drugim wzywać straż,
    że "znowu ktoś zastawia samochody na parkingu". Z punktu widzenia przepisów
    samemu sobie także nie wolno zastawiać. Albo gościu dostanie mandat i nikt
    tak nie będzie parkował (ani Ty ani on), albo straż znajdzie jakiś sposób by
    nie interweniować bo po n-tym razie im się znudzi i wtedy Ty możesz zacząć
    tam parkować i nawet jak gostek zadzwoni to nie przyjadą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 22. Data: 2012-06-21 12:10:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    chochlik_drukarski nabazgrał(a):

    > Jakiś czas temu pytałem o sposoby na pozbycie się z parkingu
    > mam kilka metrów dalej garaż ale bezczelnym idiotom nie daruje i koniec.

    Pokaż na google street jak to wygląda ... :)

  • 23. Data: 2012-06-21 12:41:22
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

> [...]
    > jak najbardziej ma prawo, ale oczekiwanie, że tylko jemu będzie wolno obok

    Nie wiem czy kilka błędów w tekscie nie zmieniło sensu:

    Ten parking to kilka miejsc postojowych prostopadłych do ulicy. 2 samochody
    ustawione są głebiej na trawie tak że za nimi można ustawić drugi samochód.
    Na jednym z tych samochodów była do niedawna kartka "zakaz parkowania"
    ale zniknęła (prawdopodobnie po drugiej interwencji straży miejskiej).

  • 24. Data: 2012-06-21 12:43:04
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-06-21 11:53, chochlik_drukarski pisze:

    > One nie są porzucone. To nic nie da.
    Samochód nie ruszany od miesięcy - znaczy się porzucony ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 25. Data: 2012-06-21 12:47:21
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 12:41:22 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

> [...]
    > Na jednym z tych samochodów była do niedawna kartka "zakaz parkowania"
    > ale zniknęła (prawdopodobnie po drugiej interwencji straży miejskiej).

    Sens wypowiedzi kolegi Ergie jest w zasadzie ten san - czy dotyczy
    parkowania zaraz obok truchła na trawniku, czy zaraz za jego tyłem.

    Coś kojarzę, że jak taki grat nie ma tablic rejestracyjnych i naklejka jest
    nieczytelna, zamazana - to już jak najbardziej jest pole do interwencji SM
    i odcholowania grata (nie wiem, czy na złomowisko, czy na parking
    policyjny)...

    --
    Franc

  • 26. Data: 2012-06-21 13:25:43
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Z punktu widzenia przepisów samemu sobie także nie wolno zastawiać.

    czy moglbys podac zrodlo tych przepisow ? bo wyglada ze podpadam pod
    (jakis ?) paragraf ...

    P.

  • 27. Data: 2012-06-21 13:36:59
    Temat: Re: pozbycie si? z?omu z parkingu - kolejna cz???
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-20 22:51, chochlik_drukarski pisze:
    > Jaki? czas temu pyta?em o sposoby na pozbycie sie z parkingu
    > zginetego malucha.

    rozlej troche zuzytego oleju pod nim i wzywaj straz miejska. i tak co
    pare dni az do skutku jesli za 1 razem go nie zabiora.

    jesli to nie pomoze to oblej go hukinolem. poskutkuje natychmiast.

  • 28. Data: 2012-06-21 13:41:59
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Franc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieczytelna, zamazana - to już jak najbardziej jest pole do interwencji SM
    > i odcholowania grata (nie wiem, czy na złomowisko, czy na parking

    Auta nie są porzucone. Jak straż miejska się czepia to właściciele pompują
    koła i myją troche całość z zewnątrz. A dokumenty też są (tego
    kto dopuślił złom do ruchu powinni zamknąć).

  • 29. Data: 2012-06-21 13:54:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" napisał w wiadomości grup

    > Ten parking to kilka miejsc postojowych prostopadłych do ulicy. 2
    > samochody
    > ustawione są głebiej na trawie tak że za nimi można ustawić drugi
    > samochód.

    Skoro stoją "na trawie" to dlaczego SM ich nie odholuje, albo codziennie nie
    wlepia mandatów za niszczenie zieleni. Chyba że zieleń już nie jest miejska.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 30. Data: 2012-06-21 14:12:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup
    3g2000vbi.googlegroups.com...

    > czy moglbys podac zrodlo tych przepisow ? bo wyglada ze podpadam pod
    > (jakis ?) paragraf ...

    Art. 49.
    1.
    [ciach]

    2.
    Zabrania się postoju:
    1) [ciach]
    2) w miejscu utrudniającym dostęp do innego prawidłowo zaparkowanego
    pojazdu lub wyjazd tego pojazdu,

    Pozdrawiam
    Ergie