  • 31. Data: 2012-06-21 14:17:35
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-21 12:43, Przemysław Gubernat pisze:

    > Samochód nie ruszany od miesięcy - znaczy się porzucony ;-)

    A jest jakis obowiazek poruszania sie samochodem?
    Zakladam, ze ma wykupione OC, wiec stoi na legalu i nic nikomu do tego.
    Przeglad jest bez znaczenia, bo nie jest obowiazkowy.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 32. Data: 2012-06-21 14:21:20
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-21 13:41, chochlik_drukarski pisze:
    > Auta nie są porzucone. Jak straż miejska się czepia to właściciele pompują
    > koła i myją troche całość z zewnątrz. A dokumenty też są (tego
    > kto dopuślił złom do ruchu powinni zamknąć).

    Ja bym nawet kol nie pompowal i kazal im spadac.
    Przegladu miec nie musi, musi miec OC. Jka nie ma przegladu jest to
    pojazd niedopuszczony do ruchu po drogach publicznych. Wiec stoi zgodnie
    z prawem, bo nikt nim nie jezdzi po drodze publicznej.

  • 33. Data: 2012-06-21 15:01:25
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niedopuszczony do ruchu po drogach publicznych. Wiec stoi zgodnie z
    > prawem, bo nikt nim nie jezdzi po drodze publicznej.

    Może to nie było na podstawie PORD.

  • 34. Data: 2012-06-21 15:23:15
    Od: PJ <p...@g...com>

    //> Zabrania się postoju:
    >   1) [ciach]
    >   2) w miejscu utrudniającym dostęp do innego prawidłowo zaparkowanego pojazdu lub
    wyjazd tego pojazdu,

    szczerze watpie zeby jakis funkcjonariusz probowal czegos
    takiego ...zreszta OK, odmawiam przyjecia mandatu i co dalej ? sad ?
    mozna uszczuplic budzet panstwa zeby dowiedziec sie czy ten przepis ma
    jakis sens w tym konkretnym przypadku ... to albo -> pl.soc.prawo

    P.

  • 35. Data: 2012-06-21 15:36:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup
    2000vbx.googlegroups.com...

    //> Zabrania się postoju:

> [...]
    > mozna uszczuplic budzet panstwa zeby dowiedziec sie czy ten przepis ma
    > jakis sens w tym konkretnym przypadku ... to albo -> pl.soc.prawo

    Patrząc zdroworozsądkowo masz rację. Dlaczego ktoś ma być karany za
    utrudnianie życia sobie, ale przepis jest jednoznaczny i IMHO dobrze, bo
    funkcjonariusz nie jest od tego by oceniać, czy ktoś zastawił swój samochód
    czy cudzy tylko ma dawać mandat zawsze. Popatrz na to z boku. Obywatel jadąc
    drogą widzi dwa zastawione auta na parkingu i tak dzień po dniu więc
    któregoś dnia zastawia inne auto bo skoro władza nie reaguje to znaczy, że
    tak można.

    IMO w sądzie nie wygrasz bo w Polsce obowiązuje litera prawa a nie duch. A
    nawet gdybyś trafił na sędziego który chciałby interpretować po swojemu
    ducha prawa (a to się rzadko zdarza) to IMO gdyby ustawodawca chciał to by
    napisał coś w stylu "utrudnia życie innym uczestnikom ruchu" skoro nie ma
    takiego sformułowania to znaczy że przepis jest bezwarunkowy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 36. Data: 2012-06-21 15:38:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jruquj$e7t$...@i...gazeta.pl...

    > One nie są porzucone. To nic nie da.

    Po grillu już mogą być - albo niesprawne, albo niesprawne i porzucone. ;-)

  • 37. Data: 2012-06-21 15:40:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ten parking to kilka miejsc postojowych prostopadłych do ulicy. 2
    > samochody
    > ustawione są głebiej na trawie tak że za nimi można ustawić drugi
    > samochód.

    Trawa to nie parking, więc ktoś kto sobie na trawie nielegalnie zaparkował
    nie może domagać się ochrony prawnej, zwłaszcza jeśli jego żądanie dotyczy
    miejsca już na parkingu.

  • 38. Data: 2012-06-21 16:42:07
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Popatrz na to z boku. Obywatel jadąc drogą widzi dwa zastawione auta
    na parkingu i tak dzień po dniu więc któregoś dnia zastawia inne auto
    bo skoro władza nie reaguje to znaczy, że tak można.

    to mocno uproszczone rozumowanie ....zamiast aut podstaw sobie dowolne
    wykroczenie i tak dzien po dniu ...tez tak mozna ?

[...]

    czasami nie trzeba wygrywac ...mnie w zupelnosci zadowoliloby
    upublicznienie wyroku & danych osobowych sedziego, ktory przyklepie
    taki wyrok ... np w TVN-ie albo chociaz Super Expressie

    P.

  • 39. Data: 2012-06-21 17:34:56
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-21 15:01, chochlik_drukarski pisze:

    > Może to nie było na podstawie PORD.

    A czego? ksiazki kucharskiej?

  • 40. Data: 2012-06-21 18:09:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Jun 2012 17:34:56 +0200 osobnik zwany MarcinJM
    wystukał:

    > A czego? ksiazki kucharskiej?

    stanie w stanie rozpadu nie ma nic wspólnego z PoRD.
    Tu wchodzą w grę przepisy porządkowe.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?